Contractul cu Orange expiră în această vară, iar Honda nu e sigură de continuarea colaborării. "Câinii" pot pierde aproape un milion de euro din bugetul anual.
Performanţele aduc în mod normal sponsori echipelor de fotbal, dar în Ştefan cel Mare situaţia este alta. Conform surselor Gazetei, contractul cu sponsorul principal al "câinilor roşii", Orange, expiră în această vară, iar compania de telefonie mobilă nu mai doreşte prelungirea. Nici Honda nu ar vrea să mai continue din vară, fiind nemulţumită de raportul profesional dintre părţi.
Ionuţ Negoiţă i-a trasat sarcini clare noului preşedinte, Alexandru David, să rezolve problema sponsorilor. David este în relaţii foarte bune cu conducerea Honda din România, el fiind cel care a adus contractul de sponsorizare.
Un deceniu de Orange
Imediat după ce Dinamo a luat titlul în 2007, Orange a devenit sponsorul de pe pieptul dinamoviştilor, oferind în decursul celor 10 ani de colaborare sume cuprinse între 500.000 și 1,5 milioane de euro.
În urma lipsei performanţelor din ultimii ani, relaţia dintre Orange şi Dinamo s-a răcit. Un alt motiv al despărțirii poate fi şi faptul că Nicolae Badea este unul dintre acţionarii Orange România, iar acesta are o relaţie foarte rece cu Negoiţă, din cauza datoriei de 2.000.000 de euro, neachitată de şeful RIN.
"Suntem cel mai performant club din România în privința marketingului. Partenerii aleg colaborarea cu noi pentru seriozitatea brandului"
Ionuţ Negoiţă, patron Dinamo, în 2015, când a semnat cu Honda
500.000 €pe an sponsorizează Orange pe Dinamo în acest moment
20de maşini şi 350.000 € pe an este sponsorizarea celor de la Honda
{{text}}