Viktoria Plzen nu se bucură în Cehia de popularitea FCSB-ului în România, nu știe ce înseamnă să ai 50.000 de oameni în tribună, dar știe să-și respecte suporterii
Marketingul este unul dintre capitolele la care FCSB nu doar că mai are de lucrat, ci trebuie luat totul de la zero! Viktoria Plzen, club ce până acum 10 ani practic nu exista pe continent, îi dă o adevărată lecție adversarei din România la acest capitol. Vine dintr-un oraș de doar 170.000 de oameni, mai puțin de 10% din București, dar demonstrează că știe să-și respecte suporterii.
La ordinul lui Gigi Becali, FCSB a renunțat, în urmă cu mai bine de 5 ani, la marketing. Mutarea din Ghencea a dus la distrugerea magazinului care era acolo, unul cochet și la standarde europene. Acum, de frica unor posibile despăgubiri, patronul roș-albaștrilor a renunțat complet la această idee.
Au mai fost două magazine, unul în Grand Arena Mall - Berceni și altul vizavi de stadionul Ghencea. Cei care le dețineau au decis să renunțe. Se mai pot cumpăra câteva produse, dintr-o gamă foarte restrânsă, înaintea meciurilor, când sunt două puncte de vânzare, tot de suporteri deținute.
Citește în ediția tipărită, din zori la chioșcuri, și acum pe platforma Gazeta Digitală cum se comportă un club mult mai mic decât FCSB în relația cu fanii și singurul loc din București de unde fanii FCSB își pot cumpăra materiale promoționale cu favoriții
Alte materiale EXCLUSIV PRINT:
EXCLUSIV Culisele dispariției lui Rotariu de la Bruges!
"Ciso? Unul dintre noi" Cisovski, fost jucător la Timișoara, nu este uitat de oficialii lui Plzen
Mergeți pe mâna noastră! Cele mai bune pariuri din Liga Campionilor
{{text}}