Manchester City nu-și va mai prelungi contractul cu firma de echipament sportiv Nike din sezonul viitor, preferând să încheie o altă înțelegere din 2018 cu Puma, un producător german, care îi oferă echipei lui Guardiola o sumă impresionantă.
Formația ”cetățenilor”, care primește în prezent din partea sponsorului tehnic Nike suma de 22 de milioane de euro anual, va încheia colaborarea cu compania americană la sfârșitul sezonului actual.
Fotbaliștii lui Manchester City vor îmbrăca tricourile Puma începând din vara anului viitor, clubul englez acceptând oferta de 55 de milioane de euro venită de la firma din Germania, o sumă care îi apropie de rivalii de la United.
Cum echipa lui Guardiola este lider în Premier League, cu un avans de 11 puncte față ”diavolii roșii”, oficialii de pe ”Etihad” au reușit să negocieze un contract de sponsorizare mai mult decât dublu decât până acum.
Topul sumelor încasate de cluburile europene de fotbal de la firmele de echipament sportiv este condus de Barcelona, cu 110 milioane de euro anual de la Nike, urmată de Manchester United, cu 85 de milioane de euro (Adidas) și de Chelsea cu 68 de milioane de euro (Nike). Real Madrid, deținătoarea trofeului Champions League, primește 38 de milioane de euro de la Adidas.
sursa: as.com
{{text}}