Nike, sponsorul tehnic al Barcelonei, a publicat în ultima zi a anului 2017 un anunț pe site-ul oficial, în care îi îndemna pe fanii catalani să-și cumpere tricouri cu numele lui Coutinho, iar gafa lor ar putea afecta negocierile dintre Liverpool și clubul blaugrana.
În anunțul apărut pe site-ul Nike, Coutinho (25 de ani) era prezentat ca fiind deja fotbalistul Barcelonei, fapt ce i-a scos din minți pe cei din conducerea lui Liverpool.
"Philippe Coutinho este gata să aprindă Camp Nou. Cumpără-ți echipamentul Barcelonei din sezonul 2017/18 cu numele «Magicianului» pe spate", era textul reclamei.
Presa din Anglia anunță că Liverpool vrea să îi crească prețul mijlocașului brazilian, în condițiile în care "cormoranii" au respins deja în vară o ofertă de peste 100 de milioane de euro pentru Coutinho.
Deși reclama de pe site-ul sponsorului catalanilor a fst eliminată de pe site în decurs de o oră, oficialii companiei au refuzat să facă vreun comentariu legat de acest incident.
{{text}}