După ce își astâmpără foamea de trofee și de celebritate, unele legende au probleme cu apetitul și după retragere. De exemplu, Ronaldo. Celebrul Ronaldo, care a dus Brazilia spre trofeul mondial, nu e el când îi e foam J. Tocmai din acest motiv, s-a implicat într-o campanie Snickers, la fel de celebrul baton cu ciocolată care a cucerit omenirea.
Mai întâi, “Dințosul” a simulat confuzia si a purtat tricoul marii rivale Argentina, prezent in tribune la un meci amical. Fanii s-au uitat mirați unul la celălalt, dar Ronaldo a revenit repede cu lămuririle: “Nu sunt eu când îmi e foame”. Asa a validat, practic, sloganul Snickers. Și a dezvăluit tototdată parteneriatul dintre cele două mari branduri.
Spre mare bucurie a suporterilor, Ronaldo și Snickers și-au unit forțele într-un proiect unic. Fanii fostului mare atacant și împătimiții fotbalului au acum ocazia să-și testeze cunoștințele într-un super-concurs, având șansa de a câștiga premii atractive. Iar marea atracție este posibilitatea de a-l întâlni pe legendarul Ronaldo chiar în Brazilia!
În competiția care se desfășoară până pe 17 iunie pot participa toți cei care cumpără un baton de ciocolată Snickers (50 sau 75g) sau un pachet de 4 batoane ediție specială limitată– în care logo-ul Snickers a fost parțial înlocuit de expresii din domeniul fotbalului, ca de exemplu, “offside” sau “autogol”. Completând datele personale pe www.snickers.ro, participanții își vor crea un profil unde pot încărca codurile de bare unice, ascunse sub ambalajul batoanelor de ciocolată eligibile. După introducerea codului, sistemul le va testa cunoștințele despre fotbal și despre Ronaldo. Toți cei care se califică, adică răspund corect la cel puțin șase din nouă întrebări, au ocazia să convingă juriul, printr-un scurt mesaj, că merită să îl întâlnească pe starul Brazilian; ei trebuie, de asemenea, să trimită un ambalaj eligibil.
Marele câștigător, împreună cu doi prieteni, îl va întâlni pe Ronaldo în Brazilia. În plus, sunt multe premii atractive pentru care toți “participanții calificați” pot concura săptămânal.
“Noua campanie globală reconfirmă parteneriatul dintre cunoscutul baton de ciocolată cu alune, caramel și nuga și sloganul iconic ”Nu ești tu atunci când ți-e foame" și lumea fotbalului și fanii ei. Principala componentă a campaniei este un test de cunoștințe, iar câștigătorii au șansa să întâlnească o legendă a fotbalului, pe brazilianul Ronaldo”, spune Erika Havrillová, Brand Manager Snickers Europa Centrală.Câștigătorii din toată lumea, însoțiți de câte doi prieteni, vor călători“all inclusive” la toamnă, la Rio de de Janeiro. Ei se vor întâlni cu Ronaldo pe unul dintre cele mai renumite stadione din lume - Maracanã.
{{text}}