La 8 ani de la lansarea campaniei ,,Mișcarea face bine”, festivalul de sport și sănătate „Cea mai mare oră de sport” va fi organizat anul acesta de către Telekom Romania în mai multe orașe, printre care Ploiești (14 iulie) și Brașov (28 iulie), în parteneriat cu Smartatletic, GetFIT, BTL România, Crucea Roșie, Freewheel și Eboda.
Festivalul este parte a campaniei „Mișcarea face Bine” powered by Telekom Sport, alături de alte zeci de programe și evenimente sportive derulate de companie.
În fiecare oraș, „Cea mai mare oră de sport” va cuprinde un maraton de 12 ore de activități sportive în aer liber, testări medicale și servicii de înfrumusețare, dar și cursuri de prim ajutor, la care vor participa gratuit mii de pasionați de sport și sănătate, zeci de mii de suporteri și peste 100 de instructori naționali și internaționali.
De asemenea, prin ediția de anul acesta, Fundația Telekom Romania susține financiar o cauză socială. Astfel, Fundația Telekom își propune să contribuie prin fondurile donate la costurile intervenției de transplant de care are nevoie Elena Bunea, în vârstă de 3 ani, singurul pacient din România în viață diagnosticat cu Sindromul Berdon. Elena are nevoie de 400,000 £ pentru operația de transplat de intestin pe care o poate face la Birmingham.
Studiul „Atitudini și comportamente ale românilor legate de sport”, realizat de Quantix Marketing Consulting pentru Telekom Romania* relevă importanța din ce în ce mai mare pe care sportul o are în rândul românilor, ca fundament pentru un stil de viață sănătos. Aceasta este și misiunea pe care Telekom Romania și-a asumat-o prin organizarea festivalului de sport și sănătate „Cea mai mare oră de sport”.
Același studiu arată că 83% dintre români și-ar dori să facă mai mult sport decât în prezent, însă timpul limitat și serviciul sunt principalele bariere.
Peste jumătate dintre cei chestionați afirmă că practică sport, cu diferite grade de intensitate. Cele mai practicate sporturi sunt alergarea - 58,6%, clasele (fitness, aerobic, pilates etc.) - 29,7%, fotbalul - 27,1% și mersul pe bicicletă - 26,7%. Sporturile care pot fi practicate în sală înregistrează frecvența cea mai crescută: 75% dintre români se antrenează cel puțin o dată pe săptămână. Dacă ar avea ocazia, peste 70% dintre respondenți ar participa la diverse activități în aer liber, alergat și mers pe bicicletă.
Telekom este compania de telecomunicații percepută ca fiind cea mai implicată în susținerea sportului în România, atât la nivel de performanță cât și de amatori (aproximativ 39% dintre asocieri în rândul companiilor care activează în domeniul telecomunicațiilor), iar campania „Mișcarea face bine” atrage cel mai mare număr de participanți la evenimentele sportive pentru amatori din România.
*Studiul „Atitudini și comportamente ale românilor legate de sport – 2018” a fost realizat online, pe un eșantion reprezentativ național urban de 1040 persoane cu vârste între 18-55 ani. Colectarea datelor a avut loc în perioada 27.04.2018 – 08.05.2018.
{{text}}