Nationala

GALERIE FOTO Emulație la metrou! Campanie inedită a principalului sponsor al naționalei de fotbal înainte de meciurile cu Lituania și Serbia din Liga Națiunilor

Articol de Gazeta Sporturilor  —  marţi, 02 octombrie 2018

Doar 9 zile ne mai despart de următorul meci al României din Liga Națiunilor, care se va disputa în Lituania, pe 11 noiembrie. Trei zile mai târziu, "tricolorii" vor da piept cu Serbia, pe teren propriu.

Sponsorul principal Fortuna al echipei naționale de fotbal a României a demarat o amplă campanie de popularizare a "tricolorilor".

Stația de metrou Piața Unirii, populată zilnic de sute de mii de trecători, a fost împânzită cu mai multe bannere  care înfățișează jucătorii din selecționata lui Contra.

1.400.000 €însumează contractele FRF - Fortuna, unul de publicitate (200.000 de euro) și unul de sponsorizare a naționalei de fotbal (1,2 milioane euro)

Vezi și: Contra explică de ce a apărut în cârje la CFR Cluj - CS U Craiova: "S-a întâmplat chiar înainte sa plec spre stadion"

CONTEXT: În funcție de rezultatele obținute în Liga Națiunilor, România poate intra într-o urnă mai bună la tragerea la sorți pentru preliminariile EURO 2020. În plus, dacă nu se califică din preliminariile clasice la EURO 2020, “tricolorii” mai pot avea o șansă la play-off, dar trebuie mai întâi să termine măcar pe locul 2 în Liga Națiunilor, dintr-o grupă cu Serbia, Muntenegru și Lituania. Citește AICI ghidul complet al Ligii Națiunilor!

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.