Ultimele luni au adus schimbări importante tarifare pe piața media din România. După Telekom, Orange și UPC, și RCS-RDS, cel mai important furnizor de cablu și internet din România, a anunțat că va crește tarifele la nivel național începând cu 1 martie 2019.
Motivarea operatorului e una simplă: creșterea costurilor și a calităților serviciilor aduce de la sine și implementarea unor abonamente mai scumpe.
Decizia celor de la RCS-RDS vine la scurt timp după ce Guvernul a anunțat introducerea taxei de 3% pe cifra de afaceri a companiilor din domeniul telecomunicațiilor, scrie Libertatea.
„Digi | RCS & RDS a investit și continuă să investească în calitatea serviciilor pe care le oferă. În ultimii ani, am întâmpinat nevoile abonaților noștri prin îmbogățirea ofertei de servicii de comunicații electronice fixe și mobile.
Pentru a răspunde nevoii continue de dezvoltare și de creștere a calității serviciilor pe care vi le furnizăm, precum și pentru a reacționa la creșterea continuă a costurilor pe care le suportăm, suntem nevoiți să ajustăm tarifele.
Astfel, de la 1 martie 2019, prețurile anumitor servicii furnizate de Digi | RCS & RDS se vor modifica. Chiar și după aceste modificări, prețurile serviciilor Digi vor continuă să fie foarte atractive”, se arată în comunicatul emis de operatorul de cablu.
Trecem la pay-per-view
Piaţa TV din România se aliniază, încet-încet, la ceea ce se întâmplă în Occident. Cine vrea să aibă în pachetul TV canalele ce transmit meciurile de fotbal va fi nevoit să suporte un cost suplimentar faţă de abonamentul de bază. Practic, ceea ce se numeşte afară pay-per-view.
EXISTĂ PESTE 6,87 MILIOANE DE ABONAŢI ÎN ROMÂNIA, ÎMPĂRȚIȚI ASTFEL:
RCS&RDS - 3.700.000
TELEKOM - 1.470.000
UPC ROMÂNIA - 931.000
ORANGE TV - 418.000
FOCUS SAT - 353.000
TOTAL: 6.872.000
{{text}}