În Adunarea Generală a FRF care a avut loc astăzi s-a aprobat schimbarea logo-ului Federației Române de Fotbal.
Noul brand al FRF a fost creat de compania Brandient. Conform site-ului oficial al Federației, misiunea acestui brand e „să unească sub o nouă marcă toate entitățile care contribuie la procesul de transformare modernă a fotbalului românesc”.
Noul logo al FRF
„În ultimii cinci ani, Federația Română de Fotbal a transformat fotbalul românesc. O transformare care înseamnă zeci de noi competiții, cu precădere la nivel de copii și juniori, o creștere fără precedent după 1990 a numărului de practicanți ai fotbalului, băieți și fete, o dezvoltare istorică pentru futsal și fotbalul feminin.
Spunem, cu toată încrederea, că atât fotbalul românesc, cât și Federația Română de Fotbal, s-au transformat. Și când spun Federația Română de Fotbal spun echipa FRF și toți membrii afiliați. Federația Română de Fotbal a căpătat o nouă identitate, atât în România, cât și față de celelalte federații europene, față de UEFA și FIFA”, a spus Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.
logo și la națională
Burleanu a schimbat logo-ul naționalei, acum doi ani. Noua siglă are forma unui scut împărțit în 5. Aceste părți simbolizează regiunile istorice ale României: Muntenia, Oltenia, Transilvania, Moldova şi Dobrogea.
{{text}}