Dacia nu va anunţa cît va costa Sandero decît în iunie. Din cauza concurenţei numeroaase, va trebui să rezulte un preţ competitiv
Apariţia Daciei Sandero pe piaţa auto a creat un pic de agitaţie în jurul său. Practic, a mai apărut o maşină din clasa mică, astfel că lupta în segmentul său va fi acum şi mai aprigă. Cei de la Dacia nu au comunicat deocamdată preţul şi n-o vor face pînă în luna iunie, atunci cînd va fi lansată maşina pe piaţa din întreaga Comunitate Europeană. Francois Fourmont, directorul general Automobile Dacia SA, a mărturisit la Geneva că preţul lui Sandero va fi competitiv în segmentul din care face parte.
Francezii discută cel mai mult pe tema apariţiei lui Sandero. Comentariile privind noutăţile de la Salonul Auto de la Geneva debutează, surprinzător, cu ultimul model lansat al Daciei. Totuşi, chiar dacă se bucură de succes datorită preţului speculat, unul "low cost", ei se tem ca Renault să nu sufere din "loganizarea" mărcii într-un viitor apropiat. Asta, în media franceză, pentru că în structurile de conducere ale lui Renault situaţia se vede altfel, mult mai roz. Potrivit presei din Hexagon, marja brută de cîştig a fabricii de la Mioveni este de 15 % pentru fiecare Sandero care iese pe poarta de la Mioveni, ceea ce nu-i rău deloc.
9.500 de euro va costa, din cîte se pare, varianta de top a Daciei Sandero
7.200 de euro va fi preţul de bază pentru Dacia Sandero
Cît costă adversarele lui Sandero
(5 uşi, prima variantă de motorizare, TVA inclus)
Chevrolet Aveo (motor 1.2) 8. 300 euro
Fiat Punto Clasic (motor 1.2) 8.754 euro
Opel Corsa (motor 1.0) 9.730 euro
Mazda 2 (motor 1.3) 9.990 euro
Ford Fiesta (motor 1.25) 10.085 euro
Skoda Fabia (motor 1.2) 10.381 euro
Renault Clio III (motor 1.2) 10.451 euro
Kia Rio (motor 1.4) 10.713 euro
{{text}}