Rapid a semnat un contract de publicitate pe 5 ani cu Atelierele Griviţa
Giuleştenii iau 200.000 de euro pe sezon de la GRIRO. "Dacă Atelierele Griviţa tot au apărut aşa des în presă în ultimele zile, să şi plătească pentru această publicitate! Am semnat un contract de publicitate cu ei", a anunţat George Copos în exclusivitate pentru rapidisti.ro. RTV a susţinut luni că GRIRO ar urma să preia 80 la sută din acţiunile clubului, în schimbul a 30 de milioane de euro. "Nu e vorba de asta, sub nici o formă, ci doar de publicitate!", a declarat ieri Copos. Ca termen de comparaţie, sponsorul principal al alb-vişiniilor, Holsten, plăteşte 500.000 de euro anual. GRIRO va apărea pe mînecile tricourilor duminică, la jocul cu Timişoara.
Fathi Taher, acţionar la Atelierele Griviţa, a confirmat acordul de sponsorizare: "Societatea face parte din istoria Rapidului, iar muncitorii noştri iubesc acest club". Culomea e că Nicolae Badea, preşedintele CA al lui Dinamo, e şi el acţionar la noul sponsor rapidist. Gruparea din Giuleşti a fost fondată în 1923 chiar de către trei lucrători ai Atelierelor Griviţa. "Într-o zi de septembrie 1923, maistrul Teofil Covaci şi strungarii Grigore Grigoriu şi Geza Ginzer semnau actul de fuziune între Atelierele şi Excelsior. Numele pe care l-au ales pentru echipă a fost Rapid", e povestită naşterea giuleştenilor în cartea "Fenomenul Rapid-Legenda continuă", a lui Cristian Costache.
"Am vrut să ajut Rapidul, pentru că e în criză. De ce? Păi, se întîmplă ceva acolo, de acceptă domnul Copos sponsori şi ajutor"
Fathi Taher
"Copos l-a păcălit iar pe Taher! Are bani omu', a mai ajutat o dată Rapidul, la începutul anilor '90"
Dumitru Dragomir
{{text}}