Ligue 1 va purta numele serviciului internațional de livrare de mâncare Uber Eats timp de două sezoane, începând cu stagiunea 2020-2021.
Liga Profesionistă de Fotbal din Franța a anunțat pe site-ul oficial parteneriatul cu firma americană începând din sezonul următor, 2019-2020. Uber Eats va fi sponsor principal, însă, în sezoanele 2020-2021, respectiv 2021-2022, când Ligue 1 va prelua și denumirea companiei respective.
Potrivit L'Equipe, la meciurile din campionatul francez, mingea va fi înmânată arbitrului de către un curier Uber Eats, dar nu se știe încă dacă acesta va aduce balonul cu bicicleta sau cu mașina.
„După încheierea acordului, suntem foarte mândri că Uber Eats a ales Ligue 1 ca prim parteneriat sportiv pe plan european, cu scopul de a sprijini dezvoltarea acesteia. De asemenea, suntem deosebit de încântați că putem asocia Ligue 1 cu un brand foarte puternic în rândul tinerilor consumatori”, a spus Didier Quillot, directorul general executiv al Ligii Profesioniste de Fotbal din Franța.
VEZI ȘI:
{{text}}