Zilele viitoare, Liga Profesionistă de Fotbal va anunța noul sponsor al competiției, tot o casă de pariuri, care va lua locul celor de la Betano.
Liga 1 își schimbă din nou sponsorul principal și denumirea oficială a competiției. După doi ani în care Betano a fost firma care-a dat numele principalei ligi din România, din această vară campionatul nostru se va numi „Liga 1 Casa Pariurilor”, o marcă a celor de la Fortuna Entertainment Grup, care mai dețin și agenția Fortuna, tot de pariuri.
Anunțul oficial încă nu a fost făcut public, dar compania deținătoare de drepturi, eAD Interactive, ar fi semnat contractul. Din informațiile ziarului, anunțul urmează să fie făcut săptămâna viitoare, cel mai probabil pe 28 iunie, atunci când va avea loc și tragerea la sorți a noului sezon competițional. Suma noului contract cu societatea Fortuna este confidențială, dar conform unor surse din cadrul LPF aceasta se învârte în jurul sumei de 1,2 milioane de euro pe an.
Pe lângă noul parteneriat de imagine, cei de la Casa Pariurilor mai sponsorizează alte două competiții din fotbalul românesc, ambele în colaborare cu Federația Română de Fotbal.
În octombrie 2017, FRF a semnat un parteneriat cu Casa Pariurilor, care din acel sezon a devenit sponsor oficial al Ligii 2 și al Cupei României. Mai mult, Fortuna sponsorizează și echipa națională de fotbal a României.
Casa Pariurilor este prima companie de betting din România și singurul brand românesc care și-a început activitatea în urmă cu 12 ani, în 2007. În prezent are peste 750 de agenții active în 273 de localități. Mai mult, agenția este funcțională și în online-ul românesc din 2015 și în acest moment are peste 100.000 de jucătorii activi.
13.494 de case de pariuri stradale sunt în acest moment în România, conform unei cifre oferite ziarului de către Oficiului Naţional pentru Jocuri de Noroc
VEZI ȘI:
{{text}}