Fotbal   •   Liga 1   •   PARTENERIAT

VIDEO Liga 1 și-a schimbat numele » Planul noului sponsor + cum arată noul logo

Articol de Vlad Nedelea, Cosmin Nistor (video)   —  joi, 11 iulie 2019

Vremurile în care Liga 1 era ținta principală a companiilor de bere au apus. Acum, casele de pariuri au cucerit fotbalul românesc.

Nu doar cluburile au ca sponsori principali diferiți furnizori din acest segment de jocuri de noroc, ci și Liga 1. După Betano, LPF a anunțat azi parteneriatul cu Casa Pariurilor. 

Cele două părți au bătut palma pentru un contract pe 5 ani. Iar numele Ligii 1 a fost schimbat și el. „Casa Liga 1” este noua denumire datorită acestui parteneriat. Și Liga a 2-a are același sponsor, drept dovadă stând numele, „Liga a 2-a Casa Pariurilor”. 

„Noi venim din domeniul divertismentului. Iar fotbalul are scopul de a distra fanii. De aceea vrem să readucem lumea la stadion. Sperăm să reușim asta împreună cu LPF, cluburile, jucătorii, presa și televiziunile. Suntem încrezători că vom reuși. Susținem fotbalul la toate nivelurile și suntem mândri de asta”, a zis Lewis Findlay, manager general Fortuna Entertaiment Group România. 


800 de agențiiare „Casa Pariurilor”, noul partener al Ligii 1, pe teritoriul României în 263 de orașe 

Țel comun: „Să readucem oamenii la stadion”

Nu doar Lewis Findlay, managerul general Fortuna Entertaiment Group România, susține planul prin care Liga face tot posibilul să repopuleze stadioanele. Gino Iorgulescu și Orlando Nicoară au subliniat și ei aceste idei și au expus câteva din planurile pe care le au. 


„Planul nostru este să readucem suporterii la stadion. Să transformăm fenomenul Ligii 1 într-un spectacol. Trebuie să facem un cadru ca lumea să vină la meciuri pentru a-și petrece timpul liber în defavoarea altor activități.

Să nu mai fie doar 90 de minute de enterteiment. Ci două ore, două ore și ceva. Vrem să facilităm accesul gratuit al copiilor până într-o anumită vârstă dacă sunt însoțiți de părinți. Trebuie adusă viitoarea generație la stadion. Am găsit susținere pentru acest plan”, a zis Orlando Nicoară, directorul general al eAD Interactive. 

28 de milioane de euro fără TVA este contractul dintre LPF și eAD pentru fiecare sezon din Liga 1 

13.494 case de pariuri existau în România la începutul lunii iunie. În 2001 erau doar 67 de unități 

120.000 €este costul unui meci de Liga 1. Fie că este vorba despre FCSB - Dinamo, fie că e Academica Clinceni - Hermannstadt, prețul este același 

CUM AU VARIAT DREPTURILE DE TELEVIZIUNE ÎN ROMÂNIA

Perioada - Suma (dolari/euro) - Postul câştigător

2000-2004 - 12,2 milioane de dolari - Pro TV

2004-2008 - 28,2 milioane de dolari - Telesport

2008-2011 - 101,15 milioane de euro - Antena 1 și RCS

2011-2014 - 101,18 milioane de euro - RCS-RDS

2014-2019 - 167 de milioane de euro - Intel Sky

„Contractul este mai mare decât precedentul. Sumele obținute de la sponsor s-a adăugat la contractul cu televiziunile și va fi împărțit în funcție de grilă”

Gino Iorgulescu, președinte LPF 

„Trebuie să aducem lumea la stadion, să fie mai atractiv fotbalul. Să fie un spectacol. Trebuie să le explicăm fanilor, nu să-i împingem către fotbal. Trebuie să facem cumva să le fie mai ușor să cumpere bilete, din sute de locații”

Lewis Findlay, manager general Fortuna Entertaiment Group România

VEZI ȘI:

VIDEO Prima măsură luată de LPF pentru a readuce oamenii la stadion! Veste mare anunțată de Gino Iorgulescu

AICI ai cele mai interesante statistici + clasamente în timp real din fotbalul intern și internațional!

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.