GSP special   •   Publicitate

Studiu Merketplace negociat.ro - Tendințele fitness vor influența vânzările de echipamente sportive în anul 2020

Articol de Gazeta Sporturilor   —  luni, 17 februarie 2020

Fitness-ul este în creștere și noile forme de practicare a fitness-ului determină piața să se adapteze pentru a satisface cererile de produse noi din domeniu. Industria fitness-ului este o nișă independentă de ceva timp și vânzările sunt distribuite egal pe toate anotimpurile. Dar schimbările continue în modalitățile de antrenament fitness îi determină pe comercianții din domeniu să își adapteze oferta cererii. Specialiștii marketplace  negociat.roanticipează că în anul 2020, cele mai importante creșteri din acest domeniu vor avea loc în ceea ce privește apartenența la comunitatea fitness, folosirea de antrenori virtuali, folosirea de gadgeturi portabile și inteligență artificială, fitness mental și ''activism fitness''.

 1. Oamenii preferă să fie parte a comunității fitness 

Majoritatea oamenilor preferă să facă antrenamente fitness alături de alte persoane deoarece prezența unor alți oameni lângă aceștia îi determină să fie mai motivați și să își depășească limitele. Acest lucru este arătat de numărul tot mai mare de înscrieri la săli de fitness din toată lumea. Femeile, ca și grup, fac din ce în ce mai mult fitness, multe săli specializându-și aparatele în funcție de nevoile acestora. 

Magazinul de fitness al viitorului va oferi tuturor categoriilor de persoane care practică acest sport o gamă largă de produse specializate astfel încât aceștia să aibă o experiență completă. 


 2. Antrenează-te acasă alături de o comunitate virtuală 

 

Pe lângă numărul tot mai mare a celor care merg la săliele de fitness, paralel se înregistrează o creștere a numărului celor care preferă să se antreneze acasă. Aparatele vechi și fără personalitate fac acum loc unor aparate de nouă generație, performate și conectate la mediul virtual care permit celor care le folosesc să facă un antrenament corespunzător în casa lor și, conectați prin intermediul aplicațiilor virtuale, să comunice și să interacționeze cu grupuri de oameni care preferă să faca antrenamentele la domiciliu. O inovație pentru cei care fac fitness  acasă este programul Smart Mirror (Oglinda inteligentă) care permite utilizatorilor să urmeze mișcări de fitness prezentate pe un display, executate de un specialist. Se preconizează că această inovație va face parte în următorii ani din conceptul integrat de Casă inteligentă. 

 


 3. Gadgeturi portabile și inteligență artificială 

Tehnologiea virtuală nu este făcută doar să ne aducă aminte să ne antrenăm, ci are rol în controlarea și optimizarea procedurii de antrenament. Gadgeturile portabile și ceasurile inteligente măsoară, evaluează și oferă feedback despre cele mai importante funcții vitale în timpul exercițiilor. Previziunile specialiștilor spun că 2020 va fi și anul inteligenței artificiale în fitness. Acest lucru se va vedea în vânzările produselor specializate pe domeniul fitness. Un exemplu este dat de textilele folosite pentru echipamente fitness care devin pe zi ce trece tot mai tehnice. Pe viitor echipamentele fitness vor fi dotate cu aparate care vor regla temperatura corpului în timpul exercițiilor. 

 

 4. Fitness mental

 

Un stil de viață sănătos depășește conceptul de pregătire fizică fitness. Nu doar corpul, ci și mintea are nevoie de antrenamente și pauze regulate. Până la urmă, fizicul este interconectat cu psihicul (mens sana in corpore sano). În societatea de azi în care totul se petrece în ritm alert, în care stresul este la orice pas este important să știm să și încetinim ritmul. Videoclipurile de conștientizare și relaxare cu subiectul axat pe managerierea situațiilor dificile din viața de zi cu zi sunt la mare căutare. Și pe viitor se așteaptă ca astfel de materiale să fie foarte bine vândute. 

 

 5. „Activism fitness” – antrenamente sustenabile

 

În zilele noastre, sustenabilitatea a câștigat o mare importanță. Consumatorii pun tot mai mult preț pe procesele de producție care nu afectează mediul înconjurător. Toți producătorii încearcă să își facă lanțul de producție și de distribuție a produselor lor cât mai sustenabil cu putință. Mare parte din aceștia au lansat colecții de produse realizate din materiale 100% reciclabile sau sustenabile. Pe toată planeta, oamenii se adună să facă sport și în același timp să ajute la salvarea mediului. Un exemplu în acest sens îl constituie metoda ''plogging'', ceea ce presupune că persoanele care fac mișcare să adune în același timp gunoaiele pe care le găsesc pe ruta lor de antrenament. 

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.