Clubul german de amatori TC Freisenbruch a creat o platformă online pentru ca și alte formații să vină cu oferte în condițiile în care campionatul e oprit din cauza noului coronavirus. S-au strâns 74 până acum, care au vândut de 6.000 de euro.
TC Freisenbruch era oricum un club neobișnuit. În comunitatea de unde provine sunt 683 de manageri de fotbal înregistrați și toți au un cuvânt de spus în privința formației pentru următorul meci, a antrenorului care va sta pe bancă și a prețului biletelor. Cum? Prin intermdiul un joc, „manager online”, lansat acum câțiva ani. Primul din lume cu o legătură reală cu un club sportiv.
TC Freisenbruch și cârnații online
Cum era de așteptat din partea unei asemenea grupări, active tocmai în liga a 8-a, de amatori, Freisenbruch a găsit idei și în vremurile pandemiei de coronavirus. Ca să nu fie nevoiți să tragă obloanele, șefii clubului au creat o platformă online prin intermediul căreia vând bilete, bere și cârnați, toate virtuale, ca să facă rost de bani. Și-au invitat și alte echipe aflate în suferință să li se alăture. Cu succes!
În condițiile în care clienții stabilesc prețurile, fiind vorba, practic, de donații, s-au strâns 6.000 de euro, din comercializarea a 658 de bilete, 463 de cârnați, 920 de beri și a 30 de lăzi cu bere. Până acum!
20%din vânzările sale păstrează Freisenbruch pentru a plăti comisioane și costuri de operare
„Dacă ne acoperim costurile, cu banii rămași vom susține #WeKickCorona a lui Joshua Kimmich și Leon Goretzka”
- Peter Wingen, ofițer de presă la TC Freisenbruch
{{text}}