Iulian Stanciu, șeful eMAG, cea mai mare companie de vânzări online din România, a vorbit despre modul în care munca de acasă influențează productivitatea angajaților.
Pandemia de COVID-19 a forțat mai multe companii să recurgă la munca de acasă, în timp ce foarte multe firme au fost nevoite să-și oprească activitatea în întregime.
Șeful eMAG, cel mai mare retailer online din România, a vorbit despre felul în care de desfășoara activitatea firmei în această perioadă:
„De circa o lună de zile, toţi colegii de la sediu, vreo 2.500 de oameni, lucrează de acasă. Noi ne-am temut că va fi dezastru, însă productivitatea oamenilor a crescut”, a declarat Iulian Stanciu pentru Ziarul Financiar.
Acesta a vorbit și despre schimbările ce vor avea loc în cadrul firmei odată ce criza provocată de pandemia de coronavirus va trece: „Eu mă gândesc de ce să mai chinuim oamenii să stea două ore dus şi două întors în trafic. Dintre cei 2.500 de angajaţi, nu se vor întoarce toţi la birou după această criză. Acest lucru va avea un efect foarte mare asupra traficului, se vor decongestiona zonele aglomerate, va scădea consumul de combustibil”.
{{text}}