GSP special   •   Stiri extrasport   •   CORONAVIRUS

Cum se schimbă munca la birou după 15 mai » Alexandru Rafila explică măsurile împotriva răspândirii coronavirusului: decalarea programului, mai multă curățenie, măsurarea temperaturii

+54 Foto
Angajaților li s-ar putea măsura temperatura zilnic, la locul de muncă // FOTO: Guliver/GettyImages

Articol de Gazeta Sporturilor   —  duminică, 03 mai 2020

Alexandru Rafila, președintele Societății de Microbiologie, a vorbit despre schimbările care vor apărea la locurile de muncă după data de 15 mai, când măsurile impuse din cauza pandemiei de coronavirus se vor relaxa, iar unii angajați ar putea reveni la birouri.

Epidemiologul spune că angajaților ar trebui să le fie măsurată temperatura când ajung la locul de muncă și că firmele ar trebui să modifice programul de lucru.

Va trebuie să stea în picioare (n.r conceptul de birouri open-space). El nu poate să dispară peste noapte. Acum ne regăsim într-o situație în care trebuie să respectăm noțiunea de sănătate publică. Probabil că angajatorii vor trebui să decaleze programul sau să-l facă secvențial pentru cei care sunt în aceste birouri, astfel încât să nu fie prezenți toți în același timp

Trebuie schimbat conceptul de curățenie, personalul angajat să fie mai numeros și curățenia făcută pe tot parcursul zilei. Pentru cei care fac livrări trebuie să existe o alte procedură care să permită desfășurarea activității cu o interacțiune minimală.S ă se măsoare temperatura angajaților atunci când vin în clădire, nu la plecare. Lucrul ăsta se aplică inclusiv la avioane. Dacă e cineva bolnav afectează pasagerii din jurul lui. Și cred că este o foarte bună metodă de screening pentru că e ușor de făcut și nu este costisitoare”, a declarat Alexandru Rafila la Digi 24. 


VIDEO EMOȚIONANT. România e puternică și se va întoarce și mai puternică!

FOTO. Imagini inedite din București, în timpul pandemiei de COVID-19


Citește mai multe știri despre situația din România: 

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.