Din cauza pandemiei de coronavirus, foarte mulți oameni au fost nevoiți să lucreze de acasă.
Aceștia au comunicat foarte mult pe Internet cu colegii și clienții, crescând astfel utilizarea aplicațiilor de video-conferință.
Aplicația Zoom a fost de departe cea mai utilizată, în ciuda unor breșe de securitate raportate de presa internațională.
La 15 mai 2020, valoarea companiei a ajuns la aproape 50 de miliarde de dolari, deși anul trecut avusese încasări de „doar” 623 de milioane de dolari, scrie visualcapitalist.com.
În decembrie 2019, Zoom avea 10 milioane de utilizatori. În aprilie 2020 avea 300 de milioane!
Comparând cu scăderea dramatică a valorii companiilor aeriene, care au redus drastic zborurile în ultimele luni, s-a constatat că Zoom e acum de 7 ori mai valoroasă decât 7 dintre cele mai importante companii aeriene: Southwest, Delta, United, International Airlines Group, Lufthansa, American și Air France, care au înregistrat scăderi totale de aproximativ 62% din februarie până în prezent.
{{text}}