GSP special   •   Stiri extrasport   •   CORONAVIRUS

COVID-19. China se teme de al doilea val de îmbolnăviri: 100 de milioane de oameni în carantină

+38 Foto
O parte dintre chinezi intră din nou în carantină // FOTO: Guliver/GetttyImages

Articol de Gazeta Sporturilor   —  marţi, 19 mai 2020

China, țara în care s-au întregistrat primele cazuri de COVID-19, impune din nou măsuri restrictive, după ce au apărut noi focare de infecție.

Peste 100 de milioane de oameni din provincia Jilin, din Nordul Chinei, intră din nou în carantină, deși în alte regiuni restricțiile se mai relaxează, potrivit Bloomberg. Chinezii se tem să nu apară un noul va de îmbolnăviri, astfel că au luat măsuri dure de prevenire, la fel cum s-a întâmplat și-n lunile februarie și martie.

Autoritățile au decis să închidă școlile și au interzis transportul cu trenul și autobuzul, spre dezamăgirea locutorilor, care sperau că perioada de criză provocată de coronavirus a trecut. Mai mult, cele mai multe dintre serviciile de livrare au fost blocate, iar farmaciilor le este interzis să vândă medicamente împotriva febrei, pentru ca oamenii să nu ascundă simptomele. 

Autoritățile din Shulan, un oraș din Jilin, vor lua măsuri și mai strice pentru a combate virusul. Astfel, persoanele suspecte vor trebui să rămână izolate și doar o singură persoană dintr-o familie are voie să plece din casă pentru cumpărături, timp de 2 ore, o dată la două zile.


„Controalele sunt mult mai strice. Lumea e mult mai atentă, se reduc activitățile de afară. Oamenii sunt precauți din nou. Copiii se joacă afară doar cu măști. E frustrant, pentru că nu știm când se va termina. Nu ne așteptam ca provincia Jilin să fie afectată așa tare în timp ce alte provincii revin la normal”, spun chinezii.

VIDEO. Donald Trump vrea despăgubiri URIAȘE din partea Chinei281865

FOTO. Imagini spectaculoase din întreaga lume în timpul pandemiei de COVID-19


Citește mai multe știri despre pandemia de coronavirus: 

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.