Prin transmiterea meciului dintre echipa națională de tineret a României și reprezentativa U21 a Danemarcei, scor 1-1, Pro TV a condus două segmente de piață marți seara.
Potrivit paginademedia.ro, meciul tinerilor „tricolori” a fost cel mai urmărit program în toată țara și la orașe, însă nu și în rândul tinerilor. Acolo, pe primul loc în topul preferințelor se regăsește emisiunea „Chefi la Cuțite”, transmisă pe Antena 1.
Aproximativ 1,8 milioane de români, cu ochii pe România U21 - Danemarca U21
Aproape 1,8 milioane de români au urmărit „naționala” de tineret în încercarea sa de a ajunge la EURO 2021. Mai exact, 1.794.000. În același timp, 1.768.000 de telespectatori priveau emisiunea „Chefi la cuțite”, iar 1.589.000 de oameni erau cu ochii pe serialul „Nemilosul Istanbul”, transmis de Kanal D.
La nivel urban, lupta a continuat să fie strânsă. 949.000 de telespectatori au urmărit meciul selecționatei lui Adrian Mutu, iar bucătarii de pe Antena 1 au fost priviți de 913.000 de persoane. Kanal D a rămas pe podium, cu 762.000 de privitori.
Segmentul comercial a fost dominat de Antena 1. Tinerii au fost mai interesați de emisiunea chefilor decât de meciul echipei naționale: 439.000 de privitori, față de 348.000 de oameni care au urmărit echipa națională. Postul Kanal D a fost urmărit de 227.000 de telespectatori tineri.
{{text}}