League of Legends

Un fruct din LoL a devenit realitate în Bangkok » Noua campanie a celor de la Riot a avut un mare succes!

Un fruct din LoL a devenit realitate în Bangkok

Articol de Gazeta Sporturilor  —  joi, 17 decembrie 2020

Creatorii LoL au venit cu o nouă campanie inedită pentru a promova varianta de mobil a jocului. De aceea au transformat Honeyfruit, fructul care salvează vieți în LoL, în realitate. 

Compania a colaborat cu un chef și alți specialiști pentru a alege ingredientele, care să asigure că fructul va avea un gust diferit de fiecare dată când cineva îl consumă. 

Campania a generat peste 2 milioane de reacții din parte fanilor

După aceea gamerii au fost invitați să îl testeze în mai multe locații din Bangkok, în timp ce mai mulți influenceri au primit fructul acasă.

Reacțiile au fost împărțite, unii au iubit noul produs, alții au declarat că nu este comestibil, dar efectul dorit de Riot a fost atins. Știrea a strâns aproape 2 milioane de reacții pe rețelele de socializare, în ultimele săptămâni. Iar LoL a devenit și mai popular. 

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.