GSP special   •   Media   •   SPANIA

După Dacia, o altă companie mare din România alege să sponsorizeze o echipă de fotbal din afara țării

+4 Foto
Grupul Digi Communications, cel care deține televiziunile din România, sponsorizează echipa de ligă secundă spaniolă Rayo Vallecano.

Articol de Gazeta Sporturilor   —  luni, 08 februarie 2021

Grupul Digi Communications, cel care deține televiziunile din România, sponsorizează echipa de ligă secundă spaniolă Rayo Vallecano.  

  • Rayo Vallecano este clubul de divizie secundă în Spania și a jucat deja primul meci cu sigla Digi pe piept, 0-1 cu Tenerife;
  • Digi Communications este compania lui Zoltán Teszári și are operațiuni în România, Ungaria, Spania și Italia, având peste 2 milioane de clienți. 

„Rayo a semnat un acord cu Digi, operatorul de telecomunicații al multinaționalei Digi Communications. Va fi principalul nostru sponsor până la sfârșitul acestui sezon. Primul meci în care vom purta logo-ul partenerului nostru este meciul cu Tenerife”, a anunțat echipa spaniolă printr-un comunicat pe siteul propriu. 


Marius Vărzaru, directorul celor de la DIGI Spania, a explicat că „acest proiect important este o sursă de mândrie pentru noi. Ne va permite să creștem împreună”. Rayo Vallecano a fost înființată în 1924, dar nu are niciun trofeu în vitrină. 

Modelul Dacia la Udinese

Dacia, parte a grupului de vehicule Renault, sponsorizează Udinese din 2009. Arena italienilor este denumită Dacia Arena pentru un contract ce gravita în jurul la jumătate de milion de euro anual. 

Citește și: 


Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.