Mitsubishi Lancer Evolution a ajuns la cea de-a 10-a generaţie. Maşina este aşteptată în România pentru luna iunie.
Mitsubishi Lancer Evolution a bifat cel de-al zecea model. Bolidul, pentru mulţi dintre piloţii profesionişti asul cîştigător în competiţii, este un model complet nou. Motorul de doi litri turboalimentat dezvoltă o putere maximă de 295 CP. Noul "4B11", al cărui bloc este turnat din aluminiu, oferă un cuplu mai mare decît propulsorul 4G63, folosit de Evo IX. Cuplul este mai mare şi la turaţii mai mici. Mitsubishi a dezvoltat transmisia automată/secvenţială, cu dublu ambreiaj, SST. "Twin Shift SST" schimbă automat, ceea ce înseamnă că şoferul nu trebuie să acţioneze nici unul dintre ambreiaje. Evo X introduce ultima versiune a sistemului de control dinamic al vehiculului (S-AWC). Acesta gestionează cele patru sisteme componente: 1-diferenţialul central activ (ACD), care împarte cuplul motor între punţi (faţă/spate); 2-sistemul AYC de control al momentului de giraţie, îmbunătăţind performanţa în viraje; 3- sistemul activ de control al stabilităţii care menţine tracţiunea optimă prin reglajul puterii motorului şi al forţelor de frînare ale fiecărei roţi; 4- sistemul ABS Sport ce permite şoferului menţinerea controlului direcţiei.
Evo X vine în România în iunie. Maşina a fost lansată într-un cadru fastuos la Palatul Parlamentului şi i-a avut ca oaspeţi de onoare pe Osamu Masuko, preşedintele Mitsubishi Motors Corporation, şi pe Tim Tozer, CEO Mitsubishi Motors Europe.
39.270 (TVA inclus) este preţul de bază pentru un Mitsubishi Lancer Evo X, 2.0 litri, 295 CP
242 km/h este viteza maximă pe care o atinge un Mitsubishi Lancer Evo X, 2.0 litri, 295 CP
{{text}}