Sporturi   •   Tenis   •   Roland Garros 2021

Decizia luată de sponsorii lui Naomi Osaka, după retragerea de la Roland Garros 2021

Cvadrupla campioană de Grand Slam a profitat de dubla cetățenie și a semnat contracte bănoase atât în Asia, cât și în Statele Unite ale Americii. Sponsorii au rămas alături de ea și după decizia de a se retrage de la Roland Garros 2021.

Articol de Gazeta Sporturilor   —  marţi, 01 iunie 2021

Naomi Osaka (23 de ani, 2 WTA) a anunțat că se retrage de la Roland Garros, în urma scandalului provocat de absența ei de la conferințele de presă. Naomi vrea să se îngrijească de sănătatea mintală. Cei mai importanți sponsori i-au susținut demersul. 

Născută dintr-o mamă japoneză și un tată haitian, Naomi Osaka s-a mutat împreună cu familia în New York, când avea doar 3 ani. 

Cvadrupla campioană de Grand Slam a profitat de dubla cetățenie și a semnat contracte bănoase atât în Asia, cât și în Statele Unite ale Americii. Sponsorii au rămas alături de ea și după decizia de a se retrage de la Roland Garros 2021. 

Naomi Osaka, sprjinită după retragerea de la Roland Garos 2021


Nike, sponsorul tehnic al lui Osaka, a fost primul care a reacționat: „Suntem alături de Naomi. O sprijinim și apreciem curajul de a împărtăși experiențe atât de intime”.

„Decizia luată de Naomi Osaka ne amintește tuturor că trebuie să punem pe primul plan sănătatea personală și starea de bine”, a punctat și Mastercard.

Nissin Foods, un actor important pe piața alimentară din Japonia, a transmis la rândul său: „Ne rugăm pentru o recuperare rapidă a domnișoarei Naomi Osaka și îi dorim mult succes în continuare. ”

14.000 $a fost amenda primită de Naomi Osaka, pentru refuzul de a participa la conferința de la Roland Garros


Naomi Osaka, cea bogată jucătoare din lume!

Între iunie 2019 și iunie 2020, Naomi Osaka a fost cea mai bine plătită sportivă din istorie, nota Forbes la finalul anului trecut. Japoneza a câștigat un total de 37.4 milioane de dolari din premiile din circuitul WTA și din contractele publicitare, depășindu-le pe Maria Sharapova și Serena Williams, două nume obișnuite cu primele poziții.

Pe lângă Nike, marea companie de echipament sportiv care o sponsorizează, Naomi Osaka are contracte cu Louis Vuitton, Mastercard, Beats, PlayStation, Airbnb, Nissan (compania auto) și Nissin (compania japoneză de produse alimentare, specializată în producerea și vânzarea de mâncare, în special tăieței).

Naomi Osaka este aleasă de branduri datorită „diversității sale rasiale”, estimează Vogue, „dar și pentru că este un emisar ideal în 3 zone pentru publicitate - Statele Unite ale Americii, Japonia și lumea tenisului - care au o problemă cu egalitatea rasială”.

VIDEO Rezumatul meciului dintre Naomi Osaka și Patricia Țig, din primul tur de la Roland Garros 2021

Citește și alte știri de la Roland Garros: 

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.