Directorul de marketing al oltenilor, Sabin Hera, a făcut parte dintr-o trupă de comedie specializată pe umor de improvizație până să se dedice definitiv cifrelor. „Profesori” i-au fost Mihai Bobonete și Cătălin Neamțu.
Universitatea Craiova are un director de marketing atipic. Sabin Escu pe Facebook, Sabin Hera pe numele său real are un trecut „umoristic". Cu ani în urmă, când încă nu se aplecase atât de apăsat asupra cifrelor, el a făcut parte dintr-o trupă de comedianți.
„Este vorba despre un hobby. Făceam comedie de improvizație, nu era chiar stand up. Urcam pe scenă și inventam ad-hoc glume. Am și avut profesori de top, ca să zic așa. Mă refer la Mihai Bobonete și la Cătălin Neamțu", a explicat „omul cu contractele" de la clubul condus de Mihai Rotaru, pentru GSP.RO. De asemenea, el a colaborat și la o emisiune realizată de Prima TV, intitulată „Știrile Times New Roman TV”.
Craiova are un fost comediant în conducere
Fost portar la Oltchim Râmnicu Vâlcea, coleg de generație cu regretatul Martin Tudor, Hera a părăsit scena în 2016. Licențiat în Educație fizică și sport, dar și în Drept, „ceea ce mă ajută mult la încheierea contractelor", el s-a dedicat apoi business-ului CS Universitatea Craiova.
Însă la umor n-a renunțat definitiv. În club, spun colegii, e omul „cu glumele la el", ceea ce-l ajută și-n atragerea sponsorilor și a contractelor. Marea realizare? „Eu și colegii din departament am reușit să aducem Betano pe tricourile jucătorilor. E una dintre marile satisfacții ale carierei", dezvăluia Hera, în 2017, în „Arena Vâlceană".
25 de parteneriare Universitatea Craiova în prezent. Când Hera a venit în club, erau doar 8
{{text}}