International   •   Liga Campionilor   •   DORTMUND

Puma le prezintă scuze suporterilor lui Dortmund pentru că „a scos” sigla clubului de pe echipamente

Echipamentul Borussiei Dortmund, cu sigla „invizibilă”, foto: Imago

Articol de Gazeta Sporturilor   —  sâmbătă, 18 septembrie 2021

Puma, unul dintre cei mai cunoscuți producători de echipament sportiv ai lumii, e în mijlocul unei controverse în Bundesliga. Totul din cauza unui concept revoluționar pe care sponsorul l-a pregătit pentru Borussia Dortmund.

Borussia Dortmund a învins-o miercuri seară pe Besiktas, scor 2-1, în prima etapă a grupelor Ligii Campionilor. Galben-negrii au evoluat în cel de-al treilea echipament propus de producătorul de echipament Puma, aducând un omagiu designului galben lime din 1997/1998, însă fanii au fost foarte enervați de faptul că sigla clubului abia s-a văzut, fiind imprimată galben pe galben.

„Regretăm furia fanilor și am dori să ne prezentăm scuze. Am luat în considerare feedback-ul și vom ține cont la proiectarea echipamentelor viitoare”, a declarat Bjorn Gulden, CEO Puma.

Clubul nu a putut folosi un alt tricou, deoarece UEFA nu permitea acest lucru.


Dortmund debut cu dreptul în Liga Campionilor

La Istanbul, Dortmund a deschis scorul prin puștiul Bellingham, iar Haaland a majorat diferența în prelungirile primului act. Pentru Beșiktaș a marcat spre finalul întâlnirii Montero, din centrarea nou-venitului Pjanic. Nemții au ținut de scor în ultimele minute și au pleacat acasă cu toate cele 3 puncte.

Citește și:


Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.