Emma Răducanu (18 ani, locul 22 WTA) se bucură de o atenție uriașă după ce a reușit să cucerească în mod surprizător trofeul de la US Open.
Câștigarea unui turneu de Grand Slam la vârsta de doar 18 ani este o performanță imensă pentru Emma Răducanu, iar odată cu acest succes, popularitatea și campaniile de publicitate nu vor întârzia să apară.
Răducanu are în prezent două contracte de sponsorizare, cu gigantul de articole sportive, Nike, dar și cu furnizorul de rachete Wilson, care împreună valorează 100.000 de lire, iar acestea sunt încheiate pe o perioadă de doar un an, potrivit The Mail on Sunday.
Sursele din industrie se așteaptă ca acestea să fie reînnoite, iar sumele încasate să fie de 10 ori mai mari decât cele din prezent.
Emma Răducanu, „vânată” de marile branduri
În cazul în care nu va dori să înnoiască actualele angajamente, Emma Răducanu are opțiunea să le înlocuiască cu alte mărci de renume.
Firma britanică de îmbrăcăminte sportivă Castore, care are acorduri cu Andy Murray, echipa de Formula 1 McLaren, naționala de cricket a Angliei, dar și cu echipele de fotbal Wolverhampton, Newcastle și Rangers, este hotărâtă să-i facă o ofertă lui Răducanu.
Chiar dacă Nike se află în pole position pentru prelungirea actualului angajament, compania Adidas ar fi și ea interesată să discute cu Răducanu.
Emma Răducanu a atras atenția marilor branduri
Zeci de mărci globale din sectorul modei, automobilelor, băuturilor răcoritoare și ale înfrumusețării, precum Aston Martin, Chanel, Lacoste sau Uniqlo s-au arătat interesate să obțină parteneriate cu noua stea a tenisului feminin.
Inclusiv celebra firmă de bijuterii Tiffany, ar fi luat legătura cu Max Eisenbud, vicepreşedintele IMG și impresarul Emmei Răducanu, pentru ca sportiva britanică să devină ambasadorul mărcii americane.
Câștiguri impresionante pentru Emma Răducanu
După succesul de la US Open, Emma Răducanu poate da lovitura și pe plan financiar. Pe lângă cele 2,5 milioane de dolari câștigate de la turneul american, numele britanicii cu origini românești este la mare căutare în Anglia.
Specialiștii din Marea Britanie au început deja să calculeze cât ar putea încasa tânăra doar din publicitate, făcând din numele ei un brand puternic.
Jonathan Shalit, cel care se ocupă de imaginea lui Nicola Adams sau Myleene Klass, crede că Emma ar putea să le depășească pe Osaka și Williams la încasări din publicitate și să fie prima sportivă din UK care o să încaseze 150 de milioane de lire sterline, scriu cei de la The Sun.
{{text}}