„No Time To Die”, cel mai nou film din seria James Bond, a avut premiera marți seară, la Londra, iar la eveniment au participat nume importante, iar Emma Răducanu a avut una dintre cele mai apreciate apariții.
Pe lângă vedetele filmului, la gala care a avut loc la „Royal Albert Hall” au participat și Harry Kane, căpitanul naționalei Angliei și al celor de la Tottenham, și Emma Răducanu, noua senzație a sportului britanic.
Emma Răducanu, senzațională la premiera noului film James Bond
Campioana de la US Open a avut una dintre cele mai apreciate apariții ale serii. Jucătoarea de 18 ani a ales o o rochie albă, lungă, cu care a atras toate privirile pe covorul roșu.
La eveniment au mai participat prințul William și ducesa Kate, dar și prințul Charles. Printre invitați a fost și Harry Kane. Răsfoiește galeria foto:
Ostapenko o avertizează pe Emma Răducanu: „Nu lăsa aceste lucruri să-ți ocupe mai mult timp decât tenisul”
După succesul de la US Open, Emma Răducanu se concentrează acum asupra următorului turneu de Mare Șlem. Jelena Ostapenko, câștigătoarea turneului de la Roland Garros din 2017 în fața Simonei Halep, o sfătuiește pe sportiva britanică să nu se lase purtată de val.
Ai atâta atenție din partea presei, faci atâtea ședințe foto și toată lumea își dorește atenția ta, dar trebuie totuși să găsești timp pentru a progresa în continuare. Nu trebuie să lăsați acele lucruri să vă ocupe mai mult timp decât tenisul. În țara de origine, e ca și cum ai fi un erou. Desigur, Marea Britanie este mult mai mare decât Letonia, de aceea cred că poate a fost și mai greu pentru mine, pentru că suntem o țară mică
- Jelena Ostapenko într-un interviu pentru The Independent, despre situația Emmei Răducanu
Primul contract major semnat de Emma Răducanu
Emma Răducanu (18 ani, 22 WTA), proaspăt câștigătoare la US Open, este noua ambasadoare a brandului american de lux Tiffany. Săptămâna aceasta, jucătoarea britanică a avut o apariție strălucitoare la un eveniment organizat de revista Vogue.
Emma Răducanu are în prezent două contracte de sponsorizare, cu gigantul de articole sportive, Nike, dar și cu furnizorul de rachete Wilson, care împreună valorează 100.000 de lire, iar acestea sunt încheiate pe o perioadă de doar un an.
Recent, zeci de mărci globale din sectorul modei, automobilelor, băuturilor răcoritoare și ale înfrumusețării, precum Aston Martin, Chanel, Lacoste sau Uniqlo s-au arătat interesate să obțină parteneriate cu noua stea a tenisului feminin.
Jonathan Shalit, cel care se ocupă de imaginea lui Nicola Adams sau Myleene Klass, crede că Emma ar putea să le depășească pe Osaka și Williams la încasări din publicitate și să fie prima sportivă din UK care o să încaseze 150 de milioane de lire sterline, scriu cei de la The Sun.
{{text}}