Meciul dintre România și Armenia de luni seara, unul extrem de important pentru „tricolori” în perspectiva obținerii locului 2 în grupa J din preliminariii, a fost urmărit din fața micilor ecrane de peste 2,2 milioane de oameni.
Pro TV, postul care a transmis partida din Ghencea, a transmis printr-un comunicat că victoria României, adusă de golul lui Alexandru Mitriță, a fost „lider absolut de audiență”, cu 12.8 puncte de rating și 35.7% cotă de piață la nivelul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani. Următoarea televiziune din top a avut 6.6 puncte de rating și 18.3% share.
România - Armenia 1-0, lider de audiență. Câți oameni au urmărit partida transmisă de Pro TV
Pro TV a dominat și la nivelul publicului urban cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. Între 21:45 și 23:35, intervalul în care meciul a fost transmis, postul din Pache Protopopescu a avut 12.1 puncte de audiență și 35.8% cotă de piață.
În total, peste 2,2 milioane de telespectatori din țară au urmărit partida care o menține pe România în cărțile pentru baraj.
Audiența este una similară cu cea avută de duelul dintre Germania și România, scor 2-1, din urmă cu 4 zile. Și acea partidă a fost urmărită de 2,2 milioane de peste telespectatori, momentul de maximă audiență al transmisiunii de la Hamburg fiind înregistrat la 22:16, când 2,6 milioane de persoane erau cu ochii pe Pro TV.
Meciul cu Armenia, disputat pe Stadionul Steaua din Ghencea, a fost urmărit de un număr important de persoane din tribunele noii arene. În jur de 13.500 de persoane i-au susținut pe „tricolori” pe stadion, în condițiile ce numărul total de bilete puse la vânzare fusese în jur de 15.000.
{{text}}