Jucătoarea britanică de tenis Emma Răducanu, câştigătoare a ultimei ediţii a US Open, a devenit ambasador al mărcii de lux Dior, anunță CNN.
Sportiva de 18 ani, cu tată român şi mamă chineză, va prezenta colecţiile de îmbrăcăminte pentru femei ale casei de modă franceze şi produsele acesteia de îngrijire a pielii şi machiaj.
Înaintea anunţului de marţi, Emma Răducanu a apărut, în septembrie, la premiera mondială a filmului James Bond „No Time to Die", îmbrăcată într-o rochie în stil grecesc, realizată de directorul de creaţie al Casei Dior, Maria Grazia Chiuri, pentru colecţia Cruise 2022.
Tot luna trecută, la Met Gala, Emma Răducanu a apărut într-o ţinută Chanel, înainte de a semna un contract cu Tiffany & Co, devenind ambasador al faimosului brand de bijuterii.
Brandul Emma Răducanu „poate ajunge la un miliard de lire”
Mark Borkowski, specialist pe PR în Marea Britanie și unul dintre cei mai cunoscuți din această țară, crede că Emma Răducanu o să se poată bucura de sumele amețitoare din tenis doar dacă o să aibă multă constanță.
De asemenea, acesta crede că Emma se poate compara cu Serena Williams și Steffi Graf ca potențial comercial. „Dacă va câștiga turnee de Grand Slam, aș pune-o lângă Serena Williams și Steffi Graf ca potențial comercial. Aș îndrăzni să o numeesc „billion-dollar girl” (n.r.fata de un miliard de dolari). Dar pentru asta e nevoie de multă constanță, nu poți să dai o singură lovitură, la un turneu, apoi să dispari”, a spus Borkowski pentru sursa citată.
- Câștigarea unui turneu de Grand Slam la vârsta de doar 18 ani este o performanță imensă pentru Emma Răducanu, iar odată cu acest succes, popularitatea și campaniile de publicitate nu vor întârzia să apară.
- Emma Răducanu are în prezent două contracte de sponsorizare, cu gigantul de articole sportive, Nike, dar și cu furnizorul de rachete Wilson, care împreună valorează 100.000 de lire, iar acestea sunt încheiate pe o perioadă de doar un an, potrivit The Mail on Sunday.
- Sursele din industrie se așteaptă ca acestea să fie reînnoite, iar sumele încasate să fie de 10 ori mai mari decât cele din prezent.
- Zeci de mărci globale din sectorul modei, automobilelor, băuturilor răcoritoare și ale înfrumusețării, precum Aston Martin, Chanel, Lacoste sau Uniqlo s-au arătat interesate să obțină parteneriate cu noua stea a tenisului feminin.
Specialiștii din Marea Britanie au început deja să calculeze cât ar putea încasa tânăra Emma Răducanu doar din publicitate, făcând din numele ei un brand puternic.
Jonathan Shalit, cel care se ocupă de imaginea lui Nicola Adams sau Myleene Klass, crede că Emma ar putea să le depășească pe Osaka și Williams la încasări din publicitate și să fie prima sportivă din UK care o să încaseze 150 de milioane de lire sterline, scriu cei de la The Sun.
{{text}}