Facebook este o rețea de socializare foarte ofertantă și tot ce trebuie să faci pentru a avea succes aici este să găsești cea mai bună agenție care să te ajute să te promovezi. Noi îți recomandăm promovare Facebook ads. Iată cele mai importante motive pentru care ar trebui să iei în calcul promovarea pe aceastp rețea de socializare.
Facebook oferă analize utile
Publicitatea pe Facebook îți permite să ajungi la utilizatori atunci când aceștia nu vor neapărat să cumpere ceva. Mai degrabă decât o limitare, aceasta poate fi o oportunitate. În timp ce anunțurile tale pot fi ineficiente pentru a promova o vânzare, ele pot fi utile pentru îmbunătățirea gradului de cunoaștere a mărcii și pentru a capta clienți potențiali pentru viitor.
Acum, acest lucru poate face măsurarea succesului reclamelor mai complicat. Cu toate acestea, Facebook simplifică procesul, oferind informații legate de obiectivele pe care le ai. Multe dintre acestea sunt despre rentabilitatea investiției sociale – sau despre modul în care utilizatorii au reacționat la anunțurile tale.
De exemplu, pe lângă datele despre afișări, acoperire și frecvență, primești informații despre aprecieri, distribuiri, comentarii, aprecieri ale paginii și rate de clic. Toate aceste valori sunt în timp real și te ajută să faci modificări în campania de care te ocupi.
Poți adăuga un buton personalizat
Cele mai multe tipuri de reclame digitale au un buton CTA care duce la o pagină de destinație pe site-ul companiei. Acest lucru poate fi eficient atunci când utilizatorii au nevoie de mai multe informații înainte de a fi dispuși să ia o decizie. Cu toate acestea, tinde să aibă ca rezultat doar un procent de utilizatori care furnizează efectiv informațiile de contact.
Cu reclamele Facebook, poți trimite utilizatori pe site-ul tău, dar ai și alte opțiuni. Butoanele CTA includ Aplicați acum, Rezervați acum, Contactați-ne, Descărcați, Înregistrați-vă și Aflați mai multe.
Facebook oferă reclame video
Probabil ai observat că majoritatea postărilor de pe fluxul de știri Facebook sunt videoclipuri. Acest lucru se datorează faptului că majoritatea utilizatorilor preferă să vizioneze videoclipuri decât să citească conținut. Facebook îți permite să creezi reclame video pentru a atrage mai multă atenție.
Reclamele sprijină strategia organică
Plata pentru acoperire poate completa strategia organică, mai ales când plătești pentru a crește postările. Acest lucru este cel mai eficient atunci când te gândești cu atenție la postările pe care le vei transforma în reclame.
De exemplu, reclamele îți oferă oportunitatea ideală de a viza anumiți utilizatori care vor găsi o anumită postare hiperrelevantă. Este probabil ca un procent din acești utilizatori să distribuie postarea, ceea ce înseamnă că conținutul va deveni vizibil pentru mai mulți utilizatori, fără a fi nevoie să plătiți pentru acoperire.
O altă modalitate de a folosi reclamele este să accesezi persoane care ar beneficia de pe urma conținutului din pagina. Pentru aceasta, ar trebui să-ți promovezi postările cu cele mai bune performanțe. Desigur, scopul unei strategii publicitare nu ar trebui să fie pur și simplu acela de a obține mai multe aprecieri pentru pagina ta.
Cu toate acestea, dacă vizezi categorii demografice relevante, vei primi aprecieri de la utilizatori care vor continua să interacționeze cu postările tale. Odată ce acești utilizatori au apreciat pagina ta, vor găsi tot acest conținut în mod organic.
O ultimă opțiune este promovarea unui eveniment. Prin creșterea vizibilității unui eveniment folosind o reclamă Facebook, acesta apare în fluxurile de știri ale utilizatorilor. Dacă aleg să participe, evenimentul tău va apărea prietenilor lor în mod organic.
{{text}}