Aflată într-o situație financiară extrem de complicată, Barcelona este pe cale să facă rost de o sponsorizare importantă. Dar mutarea o costă scump.
Două vești importante pentru fanii Barcelonei sunt anunțate azi în presa din Spania. Clubul catalan este foarte aproape să semneze un nou contract de sponsorizare, care ar ajuta-o să rezolve o parte din probleme financiare.
Barcelona, contract cu Spotify
Ibericii anunță că Barcelona va semna un contract cu Spotify, gigantul suedez de servicii de streaming audio și media, fondat în 2006. Înțelegerea ar fi valabilă pentru următorii 3 ani și le-ar aduce catalanilor 280 de milioane de euro.
Spotify, furnizor care tocmai a atins 406 de milioane de utilizatori activi, dintre care 180 de milioane, membri plătitori, ar deveni sponsorul echipelor masculine și feminine și ar urma să aibă și drepturi comerciale asupra stadionului Camp Nou.
Demisie la nivel înalt la Barcelona din cauza noului sponsor
La câteva ore după apariția în presă a informațiilor privind noul contract de sponsorizare, Barcelona a primit o lovitură importantă: Ferran Reverter, directorul general al clubului, și-a anunțat demisia.
Într-un comunicat emis de formația blaugrana, se precizează că demisia lui Reverter, considerat extrem de important în redresare economică a clubului, ar avea la bază motive personale.
„Acum un an am lăsat Germania pentru a reveni în Barcelona, din motive personale. Ulterior, am acceptat rolul oferit de președintele Laporta. Acum vreau să mă concentrez pe motivele pentru care am revenit la Barcelona. Vreau să dedic mai mult timp familiei și proiectelor personale”, a spus Reverter în comunicat.
Totuși, Marca dezvăluie că relația dintre Reverter și Laporta s-a răcit în ultimele săptămâni. Acesta nu ar fi fost de acord cu multe dintre deciziile președintelui, iar acordul cu Spotify l-ar fi deranjat. Acesta nu ar fi acceptat anumite clauze din contractul cu firma suedeză, astfel că ar fi decis să plece din club.
{{text}}