Fotbal   •   Liga 1   •   LIGA 1

Universitatea Craiova, sancționată de Protecția Consumatorului după derby-ul din Bănie

Articol de Gazeta Sporturilor   —  joi, 17 februarie 2022

CS Universitatea Craiova a câștigat marți derby-ul cu rivala FC U Craiova 1948, scor 2-0. Trupa antrenată de Laurențiu Reghecampf a fost amendată de Protecția Consumatorului, după ce a îngrădit accesul la meci pentru o anumită categorie de suporteri.

Deși la partidă au participat aproximativ 9.000 de spectatori, conducerea CS Universității i-a nemulțumit pe suporterii olteni, deoarece a restricționat vânzarea biletelor. Mai exact, fanii care și-au dorit să cumpere bilete trebuiau să se prezinte cu tichetul de la meciul precedent al lui CSU, cu CFR Cluj, sau cu abonamentul.

CSU Craiova, sancționată de Protecția Consumatorului

Unul dintre suporterii olteni a luat atitudine și a trimis o plângere către Protecția Consumatorului, după ce nu a primit bilet la derby-ul Craiovei, potrivit Republica Oltenia.


foto: Republica Oltenia

„În data de 14.02.2022 am intenţionat cumpărarea a două bilete la sectorul VIP la stadionul unde se organizează de către C.S.U. Craiova meciul de fotbal dintre C.S. Univ. Craiova şi F.C.U. Craiova 1948.

 Am fost refuzat atât la casa de bilete de la toneta din faţa Prefecturii Dolj, cât şi la magazinul din interiorul MALL ELECTROPUTERE. Motivul refuzului a fost că nu posed un bilet de intrare la un meci disputat anterior sau un abonament emis de clubul C.S.U. Craiova. Consider acest fapt ilegal, care afectează drepturile comerciale şi de asemenea o discriminare. Rog Comisariatul R.P.C. Craiova – Dolj să ia măsurile legale necesare”, se arată în plângerea trimisă de suporter către Protecția Consumatorului.

ANPC i-a răspuns fanului, menționând că Operatorul economic (CSU Craiova) a fost sancționat pentru încălcarea art.9 din OG 21/1992.


Conform art.9 din OG 21/1992: „Operatorii economici sunt obligaţi să pună pe piaţă numai produse sau servicii care corespund caracteristicilor prescrise sau declarate, să se comporte în mod corect în relaţiile cu consumatorii şi să nu folosească practici comerciale abuzive”.

Citește și:

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.