Compania de telefonie mobilă Three, sponsorul principal de pe tricourile lui Chelsea, a suspendat contractul cu gruparea de pe Stamford Bridge. Decizia vine după ce Roman Abramovich a primit sancțiuni severe din partea guvernului britanic.
Pe lângă Three, care a suspendat contractul în valoare de 40 de milioane de lire sterline cu gruparea din vestul Londrei, Daily Mail informează ca și alți sponsori importanți se gândesc să renunțe la parteneriatul cu Chelsea.
Chelsea pierde contractul cu sponsorul principal
Alte companii importante, inclusiv Nike, sponsorul tehnic, care are un contract de 55 de milioane de lire sterline cu Chelsea, precum și firma producătoare de mașini Hyundai și marca de ceasuri de lux Hublot, care virează cumulat o sumă de peste 15 milioane de lire sterline în conturile londonezilor, iau în calcul să renunțe la contractul cu Chelsea.
Anul trecut, Chelsea a înregistrat câștiguri de 154 de milioane de lire sterline din tranzacții comerciale, în ciuda pandemiei de coronavirus. În 2019, înainte de pandemie, clubul a încasat 200 de milioane de lire sterline din sponsorizări.
Anunțul celor de la Three a venit la câteva ore după ce compania a anunțat o campanie de sprijini pentru refugiații ucraineni care sosesc în Marea Britanie, care vor primi inclusiv cartele SIM gratuite, preplătite.
Un purtător de cuvânt al companiei a declarat astăzi: „În contextul sancțiunilor recent anunțate de guvern, am solicitat clubului de fotbal Chelsea să suspendarea temporară a sponsorizării, inclusiv prin eliminarea mărcii noastre de pe tricouri și din jurul stadionului până la o nouă notificare”.
{{text}}