FC Barcelona a semnat contractul cu noul sponsor, compania de audio streaming Spotify. Numele brand-ului va apărea pe tricourile de joc, iar arena clubului catalan va fi redenumită „Spotify Camp Nou”.
FC Barcelona a oficializat parteneriatul cu firma suedeză Spotify. Începând cu sezonul 2022/2023, numele brand-ului va apărea pe tricourile de joc ale tuturor echipelor clubului catalan, masculine sau feminine, dar și pe echipamentul de antrenament.
FC Barcelona are un nou sponsor: Spotify
Pentru prima dată de la inaugurare, arena celor de la Barcelona va avea un nou nume. Camp Nou va deveni Spotify Camp Nou. Denumirea va intra în vigoare începând cu luna iulie a acestui an.
Spotify Camp Nou, imagine prezentată pe site-ul oficial al Barcelonei
Inaugurat în anul 1957, stadionul cu o capacitate de peste 99.000 de locuri nu a purtat în istorie altă denumire.
Conform presei din Spania, contractul cu Spotify le va aduce celor de la FC Barcelona 280 de milioane de euro în următorii 3 ani.
Suntem foarte mândri să anunță alianța în premieră cu o companie de renume mondial pentru Spotify. Aceste parteneriat ne va ajuta să aducem clubul mai aproape de fani, combinând două activități similare. Demonstrăm încă o dată caracterul inovativ pe care îl căutăm la club
- Joan Laporta, președintele clubului FC Barcelona
406 milioanede utilizatori activi, dintre care 180 de milioane, membri plătitori
{{text}}