Dinamo își caută siglă, după ce fostul finanțator Nicolae Badea i-a interzis clubului să mai o folosească pe cea veche, precum și toate denumirile aparținând mărcii „FC Dinamo”.
- CONTEXT: Societatea lui Badea a cuantificat la un milion de euro folosirea în scop comercial a mărcii FC Dinamo (inclusiv denumirile „Fotbal Club Dinamo București” sau „fc.dinamo.ro”).
- Dacă Dinamo, echipa din Liga 1, va utiliza de-acum înainte însemnele reclamate de Badea, atunci societatea omului de afaceri va solicita în instanță despăgubiri în valoare de un milion de euro, au explicat pentru GSP.ro surse din cadrul echipei antrenate de Dusan Uhrin jr.
Dinamo a apelat la o inițiativă inedită pentru a rezolva problema siglei. „Câinii” au lansat pe Facebook un concurs de idei. Noul logo va deveni oficial începând cu sezonul 2022-2023.
Dinamo le cere fanilor o siglă nouă: „Intrăm în rândul marilor echipe”
„Pe modelul marilor echipe ale fotbalului european (Juventus sau Manchester City, spre exemplu), Dinamo București are nevoie de o imagine nouă, astfel că, începând de astăzi, clubul nostru pornește o campanie de rebranding.
Din sezonul următor, clubul va avea un nou logo, ales prin implicarea în acest proiect a fanilor dinamoviști din țară și din străinătate, a fostelor glorii și, bineînțeles, a suporterilor înscriși în Programul "Doar Dinamo București" (DDB).
În perioada 20 aprilie 2022 - 5 mai 2022 vor fi concepute modele atât de agențiile partenere Dinamo București, dar și de cei mai talentați suporteri participanți la acest proces de rebranding.
Noul logo va conține culorile Dinamo București (roșu-alb), identitatea vizuală a clubului (D, Dinamo, Dinamo 1948) și elemente de legătură cu istoria din 1948 până astăzi.
Propunerile pot fi făcute în creion sau în programe specifice (Phostoshop, Illustrator, Corel, etc). Ele vor fi preluate brut și vor fi prelucrate de agențiile partenere într-o versiune finală sau pot veni direct stilizate.
Vor merge în faza a doua cele mai interesante 5 modele propuse. Acestea vor fi alese de trei comisii, formate din fostele glorii ale clubului, reprezentanții DDB și echipa de marketing a clubului.
Prima comisie de vot va fi a suporterilor. Cele 5 logo-uri vor fi votate timp de 4 zile pe pagina oficială de Facebook a clubului, ele urmând să primească puncte de la 1 la 5, în funcție de rezultat: poziția 1 (5 puncte), poziția 2 (4 puncte), poziția 3 (3 puncte), poziția 4 (2 puncte), poziția 5 (1 punct).
A doua comisie de vot va fi din cadrul DDB, unul dintre acționarii clubului nostru. Modul de punctaj va fi același ca la prima comisie.
A treia comisie va fi formată din legendele clubului. Foștii mari jucători și antrenori care au scris istoria clubului vor vota cele 5 propuneri și punctajul va fi același ca la prima comisie.
A patra comisie va fi formată din cei mai importanți jucători din lotul actual și din o parte din antrenorii de la grupele de juniori ale clubului. Același punctaj.
A cincea comisie va fi formată din reprezentanții de marketing ai clubului. Modul de punctaj va fi același, ca la prima comisie.
Punctajele vor fi publicate într-un comunicat oficial, împreună cu noul logo ales câștigător pe 14 mai 2022, de ziua clubului, când Dinamo București va împlini 74 de ani.
Noul logo va deveni oficial începând cu sezonul 2022-2023, urmând a fi prezent pe toate echipamentele de joc ale echipei noastre, dar și pe produsele oficiale în magazinul online și în magazinul de prezentare al clubului.
Toate propunerile vor fi trimise în perioada 20 aprilie 2022 - 5 mai 2022 pe adresa de e-mail marketing@dinamo1948.ro”, se arată în comunicatul emis de Dinamo.
{{text}}