CFR Cluj a pierdut sponsorizarea firmei Transilvania Smart City în defavoarea celeilalte echipe din oraș, Universitatea Cluj. Campioana a continuat să utilizeze însemnele sponsorului, în ciuda faptului că angajamentul dintre cele două entități a fost reziliat. Motivul?
CFR Cluj ar fi continuat să mai păstreze însemnele firmei de imobiliare pentru a nu ridica semne de întrebare celorlalți sponsori.
Universitatea Cluj a obținut contractul cu firma de imobiliare Transilvania Smart City odată cu promovarea în prima divizie.
Noul sponsor al lui U Cluj, poziționat între numele firmei de echipament și emblema clubului. Imagine din meciul cu Rapid (foto: Cristi Preda/GSP)Surse GSP au precizat faptul că Transilvania Smart City ar fi reziliat contractul cu echipa campioană înainte de începerea sezonului pentru a semna cu Universitatea Cluj. Asta pentru că echipa promovată în acest an are un număr mai mare de fani în Cluj.
Aceleași surse au mai precizat că firma ar fi trimis o notificare către formația patronată de Neluțu Varga să nu-i mai folosească logo-ul, însă până acum campioana n-a făcut nicio schimbare.
Logo-ul Transilvania Smart City încă apare pe șortul lui CFR Cluj, așa cum se vede în imaginea din meciul cu Farul (foto: Imago)Contract de sponsorizare semnat de CFR Cluj în 2021
Potrivit presei locale din Cluj Napoca, Transilvania Smart City a semnat la sfârșitul anului trecut cu CFR Cluj un contract de sponsorizare care s-ar fi ridicat la câteva milioane de euro, fără a fi precizate suma exactă sau durata contractului.
Cine este Transilvania Smart City
Transilvania Smart City este un proiect imobiliar demarat de Elena Udrea în 2021, prin care se dorește ridicarea unui număr de 10.000 mii de apartamente, hoteluri, școli și alte birouri.
Investiția este cea mai mare din România și se ridică la suma de 700 de milioane de €. Proiectul a fost demarat în Cluj-Napoca, unde a fost deschis un șantier pe dealul Borzaș.
{{text}}