Dezvăluirile făcute de Sorana Cîrstea (32 de ani, locul 38 WTA) despre mesajul sexist primit de la reprezentanții Adidas au fost preluate de mai multe publicații importante la nivel internațional, precum Marca, Diario AS și TyC Sports.
Zilele trecute, Sorana Cîrstea a afirmat la podcastul „La Fileu”, găzduit de artistul Speak, că reprezentanții Adidas, compania de echipamente sportive cu care a colaborat până în 2016, i-au transmis: „Mai degrabă arăți bine și ești în top 20, decât să nu arăți bine și să fii numărul 1”.
Dezvăluirile făcute de Sorana Cîrstea au devenit virale
Dezvăluirile sale au fost preluate de mai multe publicații internaționale importante, precum Marca, Diario AS (ambele din Spania), TyC Sports (Argentina) și Sportskeeda.
„Cîrstea nu a ezitat să dea cărțile pe față și să-și povestească experiențele negative, în încercarea de a ajuta alți sportivi la început de drum”, scriu cei de la cotidianul madrilen Marca.
Iar Diario AS a punctat că „cele mai dure destăinuiri făcute de Cîrstea în cadrul podcastului au fost despre cum un brand sportiv a făcut o observație care a indignat-o”.
Sorana Cîrstea: „Adidas îmi spunea: «Mai degrabă arăți bine și ești în top 20, decât să nu arăți bine și să fii numărul 1»”
Îmi aduc aminte când aveam contract cu Adidas. Tot timpul îmi spuneau, având în vedere că arăt binișor pentru o sportivă, că «Mai degrabă arăți bine și ești în top 20, decât să nu arăți bine și să fii numărul 1».
Când ești în top 20, oricum ești văzută, ești sus și stă lumea la fiecare turneu. Așa că îmi spuneau: «Mai bine ești frumușică și în top 20, decât... mai puțin frumoasă și numărul 1». Vă dați seama, au și ei cotele lor, e o piață.
- Sorana Cîrstea, la podcastul „La Fileu”
{{text}}