Seat Ibiza este fratele mai mic al lui Leon. Spaniolii au ajuns cu această maşină la cea de-a patra generaţie, iar noua Ibiza, care se trage din conceptul Bocanegra, trebuia să fie altfel decît celelalte. Şi aici nu vorbim neapărat de design, unul reuşit la noua Ibiza. Previzibil am spune pentru că unul din oamenii care s-au ocupat de această problemă importantă, Luc Donkerwolke, a lucrat pînă acum la Lamborghini. Ibericii au simţit nevoia să mărească un pic maşina. Să tindă către o nouă clasă? Încă nu putem vorbi de o Ibiza din categoria compactelor. Cert e că lungimea este de 4,05 metri, fiind cu 8 centimetri mai mare faţă de modelul precedent, iar lăţimea a crescut cu 33 mm. S-a umblat şi la portbagaj, acesta fiind acum mai încăpător fără ca bancheta să fie rabatată, capacitatea lui ajungînd acum la 292 de litri.
Grupul Renault a inaugurat, ieri, pe platforma Dacia de la Mioveni, o fabrică de cutii de viteze, în care a investit 146 milioane de euro. Unitatea va produce cutii de viteze manuale, cu şase trepte, pentru opt modele Renault şi pentru şapte modele din gama Nissan. Cutiile de la Mioveni sînt destinate agregatelor pe benzină de 1,8 litri şi 2 litri, precum şi propulsoarelor diesel de 1,5 litri. Producţia facilităţii va merge în totalitate la export.
{{text}}