Dan Giuraniuc, marketing manager la Dinamo, a vorbit despre contractul roș-albilor cu sponsorul tehnic, Macron.
Firma italiană de echipament sportiv s-a înscris la masa credală cu suma de 584.736,76 de euro, datoria acumulându-se în perioada 31 august 2020 – 25 iunie 2021, mandatul lui Pablo Cortacero.
Conform prevederilor contractuale menționate în raportul administratorului judiciar, Dinamo s-a obligat să comande un minim de 30.000 de tricouri și echipamente mixte în valoare de 300.000 de euro, în caz contrar sponsorul tehnic urma să factureze 50% din target-ul minim. Adică 150.000 de euro.
E un contract păgubos pentru Dinamo, pentru că e vorba de vânzarea a zeci de mii de echipamente. E greu să le vindem chiar și în condiții normale. Dacă nu reușim să facem asta, se plătesc penalități
Răzvan Zăvăleanu, administrator judiciar Dinamo
Dan Giuraniuc, Dinamo: „Contul la Macron e blocat total”
Dan Giuraniuc„În ultimele trei săptămâni am discutat cu DDB să găsim o soluție pentru a debloca situația. Urmează să se facă plata restantă către Macron, iar ulterior să avem produse în stoc și să facem o comandă nouă de tricouri.
Am vrut să găsim o soluție pentru produse promoționale, chiar azi am făcut o listă, vor fi cadouri care se vor putea cumpăra din shop. Am vorbit cu Vlad Iacob pentru a gestiona contul de shop separat de cel de parte sportivă, banii care se vor aduna acolo vor rula continuu, pentru a avea produse permanent, să nu rămânem în incapacitate de plată.
Contul la Macron e blocat total, ei așteaptă plata restantă pentru a-l debloca, apoi vor ca plățile să fie făcute 100% anticipat, situația s-a înrăutățit. La finalul sezonului voi încerca să renegociez cei 2 ani pe care îi mai avem, pentru că e un contract nefavorabil lui Dinamo”, a spus Giuraniuc la Radio Dinamo.
Lucrurile merg ceva mai bine, mai avem mici parteneri care au venit pe barter la echipă, e un partener pe zona de mâncare, pe care-l vom anunța săptămâna viitoare, altul pentru curățenie la Săftica, la birouri. Oamenii înțeleg nevoile lui Dinamo. Sperăm ca ușor-ușor lucrurile să se îndrepte
Dan Giuraniuc, marketing manager Dinamo
{{text}}