GSP special   •   Media   •   PARIURI

Superbet renunță la reclama stradală comercială: „Păstrăm doar promovarea jocului responsabil”

Articol de Gazeta Sporturilor   —  luni, 06 martie 2023

Grupul Superbet a anunțat că renunță la publicitatea stradală, din proprie inițiativă, în contextul în care în Parlament se discută o lege ce vizează anumite restricții aplicate promovării jocurilor de noroc. 

Proiectul de lege a fost votat recent în Senat și urmează să fie vizat și de Camera Deputaților, înainte de a deveni aplicabil. Printre noile măsuri se numără interdicția de a difuza spoturi pe TV în intervalul 06:00 - 23:00 (doar în timpul evenimentelor sportive pot fi afișate anumite inserții grafice, conținând numai numele sau logo-ul), dar și limitarea dimensiunilor reclamelor stradale la cel mult 30 de metri patrati. Plus imposibilitatea persoanelor publice (vedete, influenceri) de a mai promova jocurile de noroc. 

Superbet, cel mai mare jucător din industria locală, a intervenit din proprie inițiativă și a anunțat azi că va renunța la toate reclamele comerciale stradale, urmând să le păstreze doar pe cele care îndeamnă la joc responsabil. În plus, Superbet va elimina orice panou, de orice fel, pe o rază de 100 de metri faţă de licee. 

Comunicatul integral emis azi de Superbet


Superbet, în calitate de lider al industriei de pariuri sportive din România, își asumă dezvoltarea unei strategii sustenabile de business, în care jocul responsabil și implicarea în comunitate reprezintă repere prioritare. Compania noastră încurajează un dialog constant și deschis cu autoritățile care reglementează domeniul de activitate al jocurilor de noroc, precum și cu experți, locali și internaționali, în politici de joc responsabil și sustenabilitate. 



În acest context, dorim să facem publică decizia noastră de a elimina toate mesajele comerciale din panourile publicitare stradale, acțiune ce se va finaliza în prima jumătate a acestui an. În perioada imediat următoare, Superbet va începe procesul de eliminare a acestor panouri publicitare, urmând a păstra doar mesaje outdoor care promovează jocul responsabil. 



De asemenea, în virtutea acestui demers de auto-reglementare, unic în piața din România, ne asumăm angajamentul de a nu avea nicio formă de panouri de publicitate stradală, indiferent de mesaj sau dimensiune, pe o rază de 100 de metri față de instituțiile de învățământ liceale. 



Grupul Superbet consideră că industria jocurilor de noroc din România funcționează într-un cadru complex de reglementări, fiind în deplină conformitate cu legislația la nivel național și european. De aceea, ne asumăm angajamentul de a colabora, în mod transparent, cu toate entitățile implicate în procesele decizionale care vizează domeniul nostru de activitate

78 de milioane de euroa avut Superbet cifră de afaceri în 2021

Senatul a votat noua lege despre reclamele la pariuri și jocuri de noroc

Pe 1 martie, în Senat, a fost supus la vot proiectul de lege care reglementează reclamele la jocurile de noroc. Legea a trecut cu 80 de voturi pentru și doar două abțineri. Pentru a deveni aplicabilă, mai e nevoie și de vot în plenul Camerei Deputaților.


În forma finală a legii, după mai multe consultări și amendamente, s-a decis că reclamele stradale nu pot depăși 30 de metri pătrați si ele nu au voie să promoveze "premii în bani sau bunuri materiale".

Apoi, reclamele vor fi interzise pe TV în intervalul 06:00-23:00. Motivarea: „Eliminarea în totalitate a formelor de comunicare comercială audiovizuală pentru activităţile de jocuri de noroc, inclusiv pentru cele desfăşurate de companiile licenţiate potrivit legii române şi supravegheate de autorităţile române ar avea un impact negativ eforturilor statului român de a asigura protecţia jucătorilor români şi de a crea un mediu sigur pentru desfăşurarea acestor activităţi".

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.