Fotbal   •   Liga 2   •   Dinamo

Dinamo, în ofsaid! Probleme cu platforma nou-înființată: „Au făcut-o fără acordul proprietarului brandului”

Articol de Viorel Tudorache   —  luni, 24 aprilie 2023

Noua conducere a lui Dinamo 1948 a anunțat, pe 2 martie 2023, că Market Dinamo este noul portal pentru cumpărături online dedicat suporterilor dinamoviști, operat direct de către Dinamo 1948 S.A. Proiectul intră puternic în concurență cu DinamoWin, iar lucrurile nu sunt încă foarte clare. 

Săptămâna aceasta este anunțată o întâlnire decisivă între oficialii clubului și reprezentanții platformei DinamoWin.

„Cei de la Dinamo 1948 au făcut un hub de afiliere, fără acordul proprietarului brandului Dinamo, care este FC Dinamo. Cert este că, vineri ne vedem cu toții să facem DinamoWin aplicația și a clubului, prin contract direct cu clubul. Asta se dorește acum de toată lumea, și să se renunțe la Market Dinamo”, a transmis pentru GSP, Marius Tudor, directorul general al DinamoWin social marketplace.

Contactat de GSP, administratorul special Vlad Iacob a precizat pe această temă: ”Avem discuții și căutăm cele mai bune soluții pentru club”.


Circuitul banilor acum: DinamoWin - APCH - FC Dinamo (Badea) - SC Dinamo 1948

În acest moment, partener cu DinamoWin este APCH, nu clubul Dinamo 1948. Practic, 5% din banii cheltuiți prin platforma DinamoWin ar trebui să ajungă la echipa Dinamo 1948, prin intermediul Asociației Peluza Cătălin Hîldan (APCH) și FC Dinamo (Badea).

Mecanismul este următorul: societatea Dinamo Social Marketplace încasează un comision de succes de 10% din vânzările efectuate pe platformă, pe care îl împarte pe jumătate cu APCH (4%) și cu FC Dinamo (1%).

Pe 21 noiembrie 2021, la lansarea proiectului, directorul general al DinamoWin social marketplace, Marius Tudor, estima ca într-un an bugetul clubului Dinamo să se dubleze ca urmare a sumelor provenite din această platformă.


Anunțul lui Vlad Iacob din 2 martie 2023

La începutul lunii martie 2023, administratorul special Vlad Iacob preciza că Market Dinamo este noul portal pentru cumpărături dedicat suporterilor dinamoviști, operat direct de către Dinamo 1948 S.A.

”Clubul Dinamo 1948 nu are niciun fel de parteneriat direct cu Dinamowin, care funcționa și încerca să fie un concurent pentru portalurile de comerț electronic consacrate, le știm foarte bine, sunt site-uri mari precum Emag, elefant, Dinamowin se dorea un competitor. 

Market Dinamo este conceput și funcționează pe alt principiu, pe cel al marketingului afiliat. Oamenii vor ajunge pe site-urile de comerț electronic și un procent va veni către Dinamo. Singurele site-uri oficiale sunt dinamo1948.ro și market-dinamo.ro.”, a declarat Vlad Iacob în cadrul materialului realizat de Radio Dinamo1948 pentru Playsport.ro.

În februarie 2023, GSP a scris despre faptul că fanii dinamoviști îl suspectau pe Nicolae Badea că ar bloca banii cuveniți clubului Dinamo din vânzările de pe platforma DinamoWin.

Contactat de GSP, la vremea respectivă, acționarul Nicolae Badea, proprietar al brandului Dinamo, a recunoscut faptul că a contribuit la proiectul DinamoWin, dar a spus că nu se implică în operarea platformei și nu ține evidența banilor care ar trebui să intre în conturile formației Dinamo 1948.

„Partner cu DinamoWin este APCH, nu DDB, nu Dinamo 1948. Contractul este foarte clar. Există un raport de vânzări lunare la care Elias Bucurică și celelalte persoane autorizate din APCH au acces să se uite.

Există transparență totală la vânzări. Habar nu am de ce nu au ajuns bani la Dinamo, nu mă ocup eu de operare. Nici la FC Dinamo (n.r. clubul lui Nicolae Badea) nu știu dacă au intrat bani. Banii intră doar dacă se fac tranzacții pe platformă de către suporterii lui Dinamo", a declarat Badea, în februarie 2023.

Nicolae Badea a confirmat pentru GSP că Dinamo 1948 nu are acordul proprietarului de brand, FC Dinamo, pentru Market Dinamo

„E adevărat, dar eu nu vorbesc despre Dinamo 1948, vorbesc despre o firmă olandeză care a lansat o asemenea platformă. Probabil că a indus în eroare pe cei care sunt cu magazinele de e-commerce, pe care ei le-au anunțat. Nu știu dacă există și un raport contractual. Orice început are și un sfârșit! Eu nu pot să mă întâlnesc cu o firmă olandeză care și-a asumat această misiune, nu știu în ce bază. Deocamdată, nu am făcut nicio acțiune împotriva celor care au lansat Market Dinamo. Atâta timp cât există DinamoWin, o platformă prin care Dinamo 1948 primește 4%, prin APCH, n-am înțeles de ce a trebuit să introducă o concurență ocultă”.

Potrivit lui Marius Tudor, de la DinamoWin, la domeniul Dinamo Market e trecută o firma din Olanda care are la proprietar un tratee, adică un acționar necunoscut (nefacut public).

Citește și alte știri despre Dinamo: 

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.