Fotbal   •   Nationala   •   MAI SÎNT 15 ZILE PÎNĂ LA EURO

Ţinute de gală

Articol de Justin Gafiuc, Costas Mincu   —  joi, 22 mai 2008

În afara terenului, jucătorii “naţionalei” vor purta pe durata Euro vestimentaţie “Bigotti”, linii business, smart casual şi casual, setul dedicat “tricolorilor” fiind livrat ieri.

“Tricolorii” vor purta pe du­ra­ta turneului final haine a­si­gurate de “Bigotti”, în ba­za unui parteneriat semnat între cele două părţi. În afara terenului, jucă­torii vor avea la dispoziţie ţi­nu­te bu­siness, smart casual şi casual din co­lecţia de primăvară-vară a măr­cii, caracterizată prin liniile cam­bra­te ale designului italian, supleţe şi le­jeritate.Brand pre­mium de ves­­ti­men­taţie pentru băr­baţi, “Bi­gotti” se distinge prin ele­ganţă, ma­teriale de calitate şi piese ex­clu­si­viste, conform pre­zen­tării reali­zate de reprezentantul com­pa­niei.



Setul fabricat special pentru fot­baliştii României, cărora speci­a­liş­tii firmei le-au luat măsurile pen­tru croială încă de la începutul anu­lui, a fost livrat ieri către FRF. În partea din stînga jos a cămăşii se re­gă­sesc cele trei iniţiale ale fe­de­ra­ţiei. Mutu şi compania vor şi îm­bră­ca noile cos­tume în cursul zilei de azi, cînd, la Mogoşoaia, este pro­gra­­mată şe­din­ţa foto oficială pen­tru lotul care va pleca în Elveţia.



Parteneriat şi cu Steaua

Colaborarea cu FRF nu este singura prezenţă a mărcii “Bigotti” pe piaţa sportivă. Firma a mai încheiat în 2006 un parteneriat cu echipele de fotbal şi hochei ale clubului Steaua, Nicoliţă, Goian, Dică, Rădoi şi Ghio­nea purtînd costumele oferite de italieni inclusiv cu prilejul deplasă­ri­lor efectuate peste hotare pentru meciurile din Champions League.

Ce vor îmbrăca “tricolorii”



costum bleumarin închis Clasic, din stofă de lînă super fină



cămăşi Clasic, alb şi bleu, din bumbac egiptean 100% cu mînecă lungă



cămaşă Smart Casual, Slim Body, albă cu dungi bleumarin



cravată Jacko din mătase ţesută



pulover Smart Casual de culoare lila din bumbac 100%



din categoria casual: pantalon negru şi cămaşă albă, din ţesătură super fină de bumbac 100%, cu mînecă scurtă

“Echipa naţională e apropiată de inimile românilor, un simbol al ţării în străinătate. Merită ce e mai bun. Iată de ce am ales ves­ti­mentaţia Bigotti!”

Ionuţ Lupescu director general FRF


“Calitatea şi succesul sînt atribute atît ale echipei naţionale de fotbal, cît şi ale mărcii Bigotti. E un motiv de bucurie să fim alături de băieţi la Euro 2008”

Ruxandra Petrescu director marketing Bigotti

Italienii cu Dolce&Gabbana

Toni (foto) şi compania se vor prezenta la Euro 2008 cu ţinute de prezentare Dolce&Gabbana. Designerul italian are contract cu federaţia de la Roma şi i-a îmbrăcat pe peninsulari şi la Mondialele din urmă cu doi ani, cînd au cîştigat titlul suprem, în Germania. Forul olandez lucrează cu marca Piet Zoomers, care, pe teritoriul Ţării Lalelelor, gestionează branduri precum Armani, Ralph Lauren sau Hugo Boss.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.