În afara terenului, jucătorii “naţionalei” vor purta pe durata Euro vestimentaţie “Bigotti”, linii business, smart casual şi casual, setul dedicat “tricolorilor” fiind livrat ieri.
“Tricolorii” vor purta pe durata turneului final haine asigurate de “Bigotti”, în baza unui parteneriat semnat între cele două părţi. În afara terenului, jucătorii vor avea la dispoziţie ţinute business, smart casual şi casual din colecţia de primăvară-vară a mărcii, caracterizată prin liniile cambrate ale designului italian, supleţe şi lejeritate.Brand premium de vestimentaţie pentru bărbaţi, “Bigotti” se distinge prin eleganţă, materiale de calitate şi piese exclusiviste, conform prezentării realizate de reprezentantul companiei.
Setul fabricat special pentru fotbaliştii României, cărora specialiştii firmei le-au luat măsurile pentru croială încă de la începutul anului, a fost livrat ieri către FRF. În partea din stînga jos a cămăşii se regăsesc cele trei iniţiale ale federaţiei. Mutu şi compania vor şi îmbrăca noile costume în cursul zilei de azi, cînd, la Mogoşoaia, este programată şedinţa foto oficială pentru lotul care va pleca în Elveţia.
Parteneriat şi cu Steaua
Colaborarea cu FRF nu este singura prezenţă a mărcii “Bigotti” pe piaţa sportivă. Firma a mai încheiat în 2006 un parteneriat cu echipele de fotbal şi hochei ale clubului Steaua, Nicoliţă, Goian, Dică, Rădoi şi Ghionea purtînd costumele oferite de italieni inclusiv cu prilejul deplasărilor efectuate peste hotare pentru meciurile din Champions League.
Ce vor îmbrăca “tricolorii”
costum bleumarin închis Clasic, din stofă de lînă super fină
cămăşi Clasic, alb şi bleu, din bumbac egiptean 100% cu mînecă lungă
cămaşă Smart Casual, Slim Body, albă cu dungi bleumarin
cravată Jacko din mătase ţesută
pulover Smart Casual de culoare lila din bumbac 100%
din categoria casual: pantalon negru şi cămaşă albă, din ţesătură super fină de bumbac 100%, cu mînecă scurtă
“Echipa naţională e apropiată de inimile românilor, un simbol al ţării în străinătate. Merită ce e mai bun. Iată de ce am ales vestimentaţia Bigotti!”
Ionuţ Lupescu director general FRF
“Calitatea şi succesul sînt atribute atît ale echipei naţionale de fotbal, cît şi ale mărcii Bigotti. E un motiv de bucurie să fim alături de băieţi la Euro 2008”
Ruxandra Petrescu director marketing Bigotti
Toni (foto) şi compania se vor prezenta la Euro 2008 cu ţinute de prezentare Dolce&Gabbana. Designerul italian are contract cu federaţia de la Roma şi i-a îmbrăcat pe peninsulari şi la Mondialele din urmă cu doi ani, cînd au cîştigat titlul suprem, în Germania. Forul olandez lucrează cu marca Piet Zoomers, care, pe teritoriul Ţării Lalelelor, gestionează branduri precum Armani, Ralph Lauren sau Hugo Boss.
{{text}}