Liga 1

Efectul „Alexandru Mitriță” » Câte abonamente a vândut Universitatea Craiova pentru noul sezon

Căte abonamente a văndut Universitatea Craiova pentru noul sezon. Foto: Cristi Preda (GSP)

Articol de Aurelian Botezatu  —  duminică, 25 iunie 2023

Universitatea Craiova a profitat de întoarcerea lui Alexandru Mitriță (28 de ani) și e la 750 de abonamente de cifra înregistrată la startul sezonului trecut, pe 15 iulie 2022, când avea 3.600 vândute.

  • 14 iulie e data la care va lua startul Superliga 2023/2024

În vreme ce Universitatea se pregătește la Bansko, în Bulgaria, acasă se fac eforturi pentru a atrage cât mai mulți spectatori la stadion în Superliga 2023/2024. Ca în fiecare an, în această perioadă, miza o reprezintă vânzarea abonamentelor.

La Universitatea Craiova cine ia abonament are 25 la sută discount la festival

Iar pentru a tenta cât mai mulți fani, clubul a ținut să amintească faptul că abonații pentru noul sezon au un discount de 25% la festivalul Craiova Intencity, programat în perioada 30 iunie - 2 iulie. Ca să beneficieze de reducere, aceștia nu trebuie decât să se prezinte cu abonamentul la Agenția Operei Române Craiova, de la Sala Polivalentă.

În Bănie, startul la vânzarea de abonamente s-a dat pe 13 iunie, la prezentarea lui Alexandru Mitriță. Potrivit clubului, de atunci și până pe 21 iunie se vânduseră 2.500, dintre care 25 la sută abonamente noi. Iar din informațiile „la zi” ale Gazetei, s-a ajuns la 2.850.

Cum la Craiova mulți fani reacționează și în funcție de realizările echipei în sezonul precedent, dar și de achizițiile pe care le face patronul Mihai Rotaru, acesta pare să fie mai degrabă efectul întoarcerii lui Mitriță, în condițiile unui 2022/2023 modest: locul 4 în Superliga, insuficient chiar și pentru calificarea în preliminariile Conference.

1 transfera făcut CSU, deocamdată, pentru 2023/2024: Alex Mitriță. Au plecat 7 jucători: Vătăjelu, Martic, V. Găman, Mitrea, Hanca, Vână și Rivaldinho

Universitatea de la 7.000 de abonați în 2018 la 3.600 în 2022

Ani la rând, oltenii au fost lideri la abonamente. La startul stagiunii 2018-2019, după câștigarea Cupei României, aveau deja 7.000 de abonați și conduceau detașat la acest capitol în ierarhia Ligii 1.

În 2021, un an cu două trofee, Cupa și Supercupa, dar cu pandemie, au dat 4.107 abonamente. Însă la startul sezonului trecut (15 iulie 2022), cu multe achiziții făcute târziu, după un 2021/2022 „pe sec”, n-au reușit să vândă decât 3.600!

Prețuri? Pentru cei care-și cumpără prima oară, peluza costă 190 lei, tribuna a doua, 380 lei, tribuna 1, 500 lei, tribuna VIP 1.000 lei.

Top 5 abonamente vândute la startul sezonului trecut

ClubAbonamente vândute
1. Rapid4.500
2. UTA4.000
3. CSU Craiova3.600
4. U Cluj2.000
5. Petrolul1.400

>

Citește și:

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.