Presa de specialitate din Spania a criticat în termeni duri noua a afacere a lui Cristiano Ronaldo: apa minerală Ursu9.
La începutul lunii iunie, starul portughez de la Al Nassr și-a prezentat noua afacere. A investit 10 milioane de euro în compania Aguas Minerales de Avila, o firmă din Spania care produce apă minerală.
„Mi-am îndeplinit unul dintre visuri. Să investesc și să vă ofer ceva esențial vieții și sănătății, care a avut în rol esențial în modelarea mea. Vă prezit URUS9, o apă alcalină și antioxidantă”, spunea Ronaldo la lansare.
Pe site-ul oficial, produsul era prezentat ca fiind „mai mult decât o apă”, fiind alcalină în mod natural și antioxidantă, iar compania anunță că vrea să „îmbunătățească calitatea vieții” cu noul produs.
Și Georgina Rodriguez, iubita lui Ronaldo, a promovat noua afacere a portughezului, postând imagini cu apa minerală pe contul ei de Instagram.
Cristiano Ronaldo, acuzat că minte
Presa din Spania a analizat noua afacere a lui Cristiano Ronaldo și susține că există mai multe suspiciuni privind afacerea sa.
El Comidista, site-ul specializat în gastronomie al publicației El Pais, subliniază că nu există nicio dovadă care să confirme că apa alcalină, care are un pH mai are decât cea normală, este mai bună și că studiile existente sunt „puține și îndoielnice”.
În plus, dintr-o analiză a pH-ului apei, a rezultat că acesta nu este de 9, așa cum a susținut compania, ci mai mic, de 8,62.
Mai mult, pe pagina de Instagram a companiei a fost publicată o imagine cu o cascadă, prezentată ca fiind din orașul El Oso, acolo de unde ar proveni apa minerală. Doar că spaniolii scriu că imaginea este a unei cascade din Portugalia.
{{text}}