Dinamo a ajuns la un acord cu Win2, companie de betting nou intrată pe piața din România, o afacere care va aduce în jur de 600.000 de euro roș-albilor.
La capătul a mai multe zile de negocieri și de răsturnări de situație, Dinamo s-a înțeles, în principiu, cu noul partener care va fi sponsorul principal al clubului alb-roșu.
Dinamo, acord cu noul sponsor principal
Este vorba de o companie de betting online, Win2, un nume nou pe piața din România, care mai are operațiuni în vecini, la bulgari și la moldoveni. Din informațiile GSP.ro, noul sponsor principal al clubului va aduce aproximativ 600.000 de euro/sezon „câinilor”. Acordul prevede și bonusuri consistente, de sute de mii de euro, în funcție de diverse obiective de performanță îndeplinite.
Despre interesul celor de la Win2 să vină sponsor principal al bucureștenilor a scris deunăzi Prosport.
Dinamo, în prima etapă cu noul sponsor
Roș-albii au fost în discuții în ultimele săptămâni cu mai multe companii de betting care activează în România. Până la urmă a fost aleasă cea mai bună variantă pentru "câini", iar zilele următoare se va oficializa relația. Mai ales că luni Dinamo joacă prima etapă cu CSU Craiova, iar numele sponsorului principal va fi pe echipamentul formației lui Ovidiu Burcă.
În stagiul sloven, dinamoviștii au jucat fără sponsor principal pe partea frontală a tricourilor, după ce angajamentul cu precedentul partener de imagine, 888, o altă companie de betting, a ajuns la final.
250de mii de euro a plătit compania 888 celor de la Dinamo pentru sezonul de liga secundă
Conducerea ”câinilor” anunțase încă de săptămâna trecută că va oficializa afacerea, doar că discuțiile s-au extins, astfel că până vineri va fi anunțat noul sponsor principal.
Top 5 în Liga 1 în privința sponsorilor principali
1. CFR Cluj 1,8 milioane euro/an
2. FCSB 1,5 milioane euro/an
3-4. Rapid 1 milion euro/an Farul 1 milion euro/an
5. Dinamo 600.000 de euro
{{text}}