Farul Constanța a apărut fără sponsorul principal pe tricouri la manșa decisivă cu Sheriff Tiraspol, din primul tur preliminar al Ligii Campionilor.
Așa cum Gazeta Sporturilor scria în urmă cu 4 zile, Farul a fost nevoită să modifice echipamentul oficial de deplasare. Motivul? În Moldova este strict interzisă reclama pentru casele de pariuri și jocurile de noroc. Recent, echipa lui Gheorghe Hagi a schimbat acest sponsor, a trecut de la Petrom la Superbet.
Farul, fără sponsor la meciul de la Tiraspol
Constănțenii au disputat deja trei meciuri cu Superbet pe piept, Supercupa cu Sepsi, partida tur Sheriff și victorie 1-0 cu Hermannstadt, din campionat.
Acum, echipa poartă un echipament simplu, fără acest sponsor de pe piept. Parlamentul de la Chișinău interzice orice fel de reclamă la loterii, jocuri de noroc sau pariuri. Fie că este vorba despre spoturi publicitare pentru TV, reclame la radio, pe internet ori panouri stradale.
Farul, la meciul tur cu SheriffSpania și Italia au interzis, Anglia urmează
Spania și Italia sunt primele țări care au interzis cluburilor să mai poarte pe piept numele caselor de pariuri. Cluburile din Serie A nu mai pot face reclamă pe tricouri la case de pariuri din 2019, iar cele din La Liga au renunțat și ele din 2021. Urmează ca acest lucru să se întâmple și în Premier League.
Prima ligă engleză de fotbal a ajuns la un acord cu cluburile pentru ca numele caselor de pariurilor sau cazinourilor online care sponsorizează echipele să nu mai figureze pe tricouri cu începere din sezonul 2025/2026.
{{text}}