FCU Craiova traversează un început agitat de sezon. Rezultatele alb-albaștrilor sunt dezastruoase, trei înfrângeri din tot atâtea meciuri, mai multe grupuri de suporteri au decis să nu mai vină la stadion, în timp ce, la nivel administrativ, clubul urmează să treacă printr-o serie de schimbări, ca urmare a pierderii procesului pentru palmares.
Finanțatorul Adrian Mititelu anunța deunăzi că e chestiune de săptămâni până când clubul își va schimba denumirea și sigla, așa cum justiția a hotărât. Cel puțin deocamdată, clubul nu a efectuat încă modificările respective, însă, în culise, se pare că patronul juveților lucrează deja în acest sens. Iar ultima sa apariție publică pare să-l fi dat de gol pe Mititelu.
Vineri, omul de afaceri a apărut la zona mixtă, imediat după înfrângerea suferită pe teren propriu în fața Universității Cluj, 3-4. Iar un detaliu de pe panoul aflat în spatele său a creat rumoare printre suporterii craiovenilor.
Concret, aceștia bănuiesc că Mititelu ar fi luat deja o decizie în privința rebranduirii clubului, care, se tem ei, s-ar putea transforma din FCU Craiova în „Unica Craiova”. Un logo denumit în acest mod figura vineri pe panoul cu sponsorii și partenerii clubului.
Imediat, pagina de Facebook „FC Universitatea Craiova Fans”, cea mai importantă comunitate de fani FCU, cu aproape 100.000 de urmăritori, l-a luat în colimator pe Mititelu. Căruia îi reproșează nu doar neinspirația de care ar fi dat dovadă, ci și faptul că s-ar fi inspirat în privința numelui chiar de pe pagina respectivă.
Adrian Mititelu ar fi luat deja o decizie în privința schimbării siglei și numelui, susțin fanii / Sursă foto: Facebook@ FC Universitatea Craiova Fans„Unica Craiova”, noua denumire a clubului lui Adrian Mititelu?
„Prea măritul nostru patron s-a inspirat de mai multe ori de pe această pagină, pe care a cerut-o blocată de către pagina oficială a clubului, deorece nu suportă criticile argumentate. Critici care, în lumina rezultatelor, se dovedesc și avizate.
Ei bine… acum clubul a găsit de cuvință să se inspire din formularea prezentă în headerul paginii noastre (cel cu albastru) în «rebranding-ul» echipei. Doar că a modificat-o și a modificat-o prost. Din «UNICA ȘTIINȚA», clubul a schimbat-o în «UNICA CRAIOVA»… Pronunțați cu voce tare. Cum sună??
Sperăm din tot sufletul ca acesta să nu fie noul nume al echipei, pentru că e o prostie! Noi am folosit formularea «UNICA ȘTIINȚA» ca un tagline, nu ca nume! E o modalitate de a transmite continuitatea pe linie sportivă și reaminti oamenilor că echipa politică e doar un fals”, și-au început suporterii lui FCU mesajul.
Mesaj frontal pentru Adrian Mititelu: „Nu-ți bate joc cu un «rebranding» făcut pe genunchi!”
Iar reproșurile pentru finanțatorul lui FCU continuă:
„Adrian Mititelu, nu-ți bate joc cu un «rebranding» făcut pe genunchi! Angajează o agenție serioasă, specializată pe branding, plătește câteva zeci de mii de euro și fă o treabă serioasă. Numele unui brand se schimbă în urma unor cercetări calitative și cantitative, a unui audit de brand atât intern, cât și extern, făcut în rândul stakeholderilor.
Cu cea cantitativă putem ajuta chiar și pe această pagină, la cererea agenției de branding. Identitatea vizuală trebuie gândită și ea foarte bine. Nu face acest rebranding cu «băiatu’ de la grafică»!”, se arată în mesaj.
NE-INSPIRAȚIE DE NUME Prea măritul nostru patron s-a inspirat de mai multe ori de pe această pagină, pe care a cerut-o...
Publicată de FC Universitatea Craiova Fans pe Sâmbătă, 29 iulie 2023
{{text}}