Fotbal Club Unica Craiova este noua denumire a echipei pregătită în culise de Adrian Mititelu, care vrea să păstreze tot aconimul FCU, deși instanța i-a interzis acest lucru. Patronul grupării din Bănie a înregistrat la OSIM, prin societatea comercială Comunitatea Investitorilor UCV SRL, marca „Fotbal Club Unica Craiova”.
Gazeta Sporturilor a aflat misterul referitor la logoul „Unica Craiova”, detaliul care a provocat rumoare printre suporterii echipei FCU 1948 Craiova, după meciul cu U Cluj, disputat vineri, în Bănie, scor 3-4.
Adrian Mititelu a înlocuit cuvântul Universitatea cu Unica: FCU = Fotbal Club Unica
Adrian Mititelu a înregistrat la OSIM, în urmă cu câteva zile, prin societatea comercială Comunitatea Investitorilor UCV SRL, marca Fotbal Club Unica Craiova.
Facsmil din Buletinul Oficial de Proprietate Industrială, care atestă că Adrian Mititelu a înregistrat la OSIM marca ”Fotbal Club Unica Craiova”
Practic, prin această manevră la care a recurs ca urmare a pierderii procesului pentru palmares, Mititelu a înlocuit cuvântul Universitatea cu Unica, astfel încât acronimul echipei să rămână în continuare FCU Craiova.
Noul logo ”Unica Craiova” a apărut pe câteva panouri amplasate la marginea terenului, precum și pe panourile publicitare din sala de conferință și de la zona mixtă, iar fanii au bănuit că Mititelu ar fi luat deja o decizie în privința rebranduirii clubului.
Adrian Mititelu lucrează la schimbarea siglei și denumirii echipei / Sursă foto: Facebook@ FC Universitatea Craiova FansFotbal Club Unica Craiova, noua denumire a clubului lui Adrian Mititelu
Imediat după meciul cu U Cluj, când au văzut acel logo ”Unica Craiova”, pe pagina de Facebook „FC Universitatea Craiova Fans”, cea mai importantă comunitate de fani FCU, cu aproape 100.000 de urmăritori, l-a luat în colimator pe Mititelu. Căruia îi reproșează nu doar neinspirația de care ar fi dat dovadă, ci și faptul că s-ar fi inspirat în privința numelui chiar de pe pagina respectivă.
„Prea măritul nostru patron s-a inspirat de mai multe ori de pe această pagină, pe care a cerut-o blocată de către pagina oficială a clubului, deorece nu suportă criticile argumentate. Critici care, în lumina rezultatelor, se dovedesc și avizate.
Ei bine… acum clubul a găsit de cuvință să se inspire din formularea prezentă în headerul paginii noastre (cel cu albastru) în «rebranding-ul» echipei. Doar că a modificat-o și a modificat-o prost. Din «UNICA ȘTIINȚA», clubul a schimbat-o în «UNICA CRAIOVA»… Pronunțați cu voce tare. Cum sună??
Sperăm din tot sufletul ca acesta să nu fie noul nume al echipei, pentru că e o prostie! Noi am folosit formularea «UNICA ȘTIINȚA» ca un tagline, nu ca nume! E o modalitate de a transmite continuitatea pe linie sportivă și reaminti oamenilor că echipa politică e doar un fals”, și-au început suporterii lui FCU mesajul.
Mesaj frontal pentru Adrian Mititelu: „Nu-ți bate joc cu un «rebranding» făcut pe genunchi!”
Iar reproșurile pentru finanțatorul lui FCU continuă: „Adrian Mititelu, nu-ți bate joc cu un «rebranding» făcut pe genunchi! Angajează o agenție serioasă, specializată pe branding, plătește câteva zeci de mii de euro și fă o treabă serioasă. Numele unui brand se schimbă în urma unor cercetări calitative și cantitative, a unui audit de brand atât intern, cât și extern, făcut în rândul stakeholderilor. Cu cea cantitativă putem ajuta chiar și pe această pagină, la cererea agenției de branding. Identitatea vizuală trebuie gândită și ea foarte bine. Nu face acest rebranding cu «băiatu’ de la grafică»!”, se arată în mesaj.
{{text}}